Steeds tragere tijdens filmbewerking, export

Reacties

Bol schreef op 01.12.2019 om 11:06 uur

Hi Paul,

Het enige wat ik kan zeggen is: "Haal het vinkje weg bij "Videoeffecten op GPU" en alles werkt weer als voorheen en sneller!!

Of hier spraken is van een BUG laat ik voorlopig in het midden. Ik ga dit voorleggen aan mijn contactpersoon bij Magix Duitsland.

Ook wil ik nog een reactie geven op de opmerking "HTML Frame Software" . Dit krijg je te zien wanneer je een van de presets "FlashPlayer" gebruikt en zelf verder aanpast naar eigen wens.

Ook wordt er nu een map aangemaakt met daar in een HTLM bestand. zie afbeelding

Groet,
Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.12.2019 om 11:06 uur

@Paul_Oegstgeest

Beste Paul.

Dank voor Uw feedback.

Toch nog een vraagje, U schrijft dat U MAGIX video Deluxe heeft dit is de classic versie, dan heeft U de volgende optie via Y toets,. en niet klopt dit

Veel montage plezier.

Met vriendelijke groet,

Michael

wijziging aangebracht i.v.m meer info 2x PNG

Bol schreef op 01.12.2019 om 11:55 uur

Hallo Paul,

Ik heb uw probleem voorgelegd aan mijn contactpersoon bij Magix Duitsland. Wanneer ik hierop een antwoord heb gekregen, zal ik het u laten weten.

Voorlopig blijf ik bij mijn conclusie: "Haal het vinkje weg bij "Videoeffecten op GPU" en alles werkt weer als voorheen en sneller!!".

Het is aan u wat u met mijn gegeven antwoorden doet.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul_Oegstgeest schreef op 01.12.2019 om 12:33 uur

@Paul_Oegstgeest

Beste Paul.

Dank voor Uw feedback.

Toch nog een vraagje, U schrijft dat U MAGIX video Deluxe heeft dit is de classic versie, dan heeft U de volgende optie via Y toets,. en niet klopt dit

Veel montage plezier.

Met vriendelijke groet,

Michael

wijziging aangebracht i.v.m meer info 2x PNG

Hoi Michael,

Ik heb dit scherm:

En dit is mijn versienummer:

Het is alzo raar, want ik schijn ook 5.1 output te hebben, maar zover nog niet kunnen vinden.

(Waarschijnlijk omdat mijn videokaart 2.0 is. (maar ik bewerk wel eens films met 5.1 input, en had graag 5.1 output, maar dat is een volgend verhaal..;-)

Groeten,

Paul

Paul_Oegstgeest schreef op 01.12.2019 om 12:35 uur

Hallo Paul,

Ik heb uw probleem voorgelegd aan mijn contactpersoon bij Magix Duitsland. Wanneer ik hierop een antwoord heb gekregen, zal ik het u laten weten.

Voorlopig blijf ik bij mijn conclusie: "Haal het vinkje weg bij "Videoeffecten op GPU" en alles werkt weer als voorheen en sneller!!".

Het is aan u wat u met mijn gegeven antwoorden doet.

Groet,

Rob

Ik dank je wel Rob,

Inderdaad werkt het weer bij 'vinkje weghalen' maar ik laat hem lekker staan, en gebruik de Bestand/export route.

Werkt prima!

Ik wacht ondertussen de reactie af. Ben benieuwd!

Groeten,

Paul

Bol schreef op 01.12.2019 om 15:21 uur

Hallo Paul,

Allereerst wil ik je bedanken, zonder jou vraagstelling was ik nooit tot deze conclusie gekomen.

Ik heb jou route van exporteren gevolgd en dit zijn mijn bevindingen

1. Het exporteren van een project zonder vinkje, duurt het exporteren van één project van ca. 10 min. 3 min en 52 sec
  2. Het exporteren van een project met vinkje, duurt het exporteren van één project van 10 min. 9 min en 32 sec.

Natuurlijk is het u of u het vinkje weghaalt of laat staan, tenzijn u trek heb in tweede kop koffie waar @sipke het over hebt. 😉

Ik moet nog wel even aantekenen, dat je PC en videokaart de snelheid, maar ook de tijden kunnen beïnvloeden.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.12.2019, 15:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.12.2019 om 16:37 uur

@Paul_Oegstgeest

Beste Paul.

we geraken veraf van wat Uw eerste vraag is/was."Steeds tragere tijdens filmbewerking, export "

"Het is alzo raar, want ik schijn ook 5.1 output te hebben, maar zover nog niet kunnen vinden."

maar bij deze het antwoord.

Hopend als U weer een vraag heeft dat U een nieuwe Topic aanmaakt, dan blijft het geheel overzichtelijk.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Paul_Oegstgeest schreef op 01.12.2019 om 20:37 uur

@mi-bo

Dat klopt inderdaad: 'Steeds tragere tijdens filmbewerking, export'

Was bij het verwijderen van het ini bestand al verholpen.

Echter kwamen er problemen bij door het aanzetten van vinkjes.. ;-)

Groeten,

Paul

Paul_Oegstgeest schreef op 02.12.2019 om 08:03 uur

@Bol

Hoi Rob,

Ik heb ook een test gedaan:

Met vinkje aan:

En zonder vinkje aan:

Waarschijnlijk niets met snelheid op dit vlak te maken, maar toch:

Volgens mij had ik nog niet doorgegeven welke videokaart ik heb:

Vooralsnog gaat bij mij het vinkje uit!

Groeten,

Paul

Bol schreef op 02.12.2019 om 18:45 uur

Hallo Paul,

Mijn antwoord is nog steeds gebaseerd op: "Steeds tragere tijdens filmbewerking, export"

ik heb mijn oude PC met de volgende specificaties opgestart en daarmee testen gedaan.

Dit zijn nu mijn testen.

Met vinkje aan:

Zonder vinkje aan:

Zoals u ziet, liggen de exportsnelheden heel dicht bij die van u.

Uw Nvidia GeForce GTX 1050Ti videokaart voldoet nog steeds voor de meeste programma's.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Paul_Oegstgeest schreef op 02.12.2019 om 20:12 uur

Echt super geholpen En dit zijn voor mij ook gangbare export-tijden.

Om inderdaad in dit onderwerp te blijven, ik zat bij gelijkwaardige video's op 15, a 20 minuten..

Mét schokkerig beeld, en dat was voor de reden om contact te zoeken.

Hier kan een slotje op,

Groeten,

Paul