Reacties

vwdj schreef op 01.05.2017 om 09:35 uur

Goedemorgen, ik heb al 2 dagen dezelfde storing. Heb jij al een oplossing??

RiViS schreef op 01.05.2017 om 10:56 uur

Als je lang genoeg wacht krijg je uiteindelijk een schermpje te zien met de volgende tekst:

Lieber Kunde,

Auf Grund von Wartungsarbeiten ist diese Webseite momentan nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es in Kürze noch einmal.

Ihr MAGIX Team 
 
Dear Customer,

Due to maintenance work this website is currently not available.
Please try again later.

The MAGIX Team

Nog even geduld dus...

groet,

Rijk

vwdj schreef op 01.05.2017 om 11:40 uur

Ja dat weet ik, maar dit duurt al 2 dagen. En ik kan nergens een oplossing vinden.

RiViS schreef op 01.05.2017 om 11:57 uur

Dat is wel langer dan gebruikelijk, wellicht zijn er problemen. Toch is volgens mij de enige "oplossing": geduldig wachten en af en toe proberen (ongeduldig wachten duurt langer, lijkt het).

groet,

Rijk

fotosmous schreef op 01.05.2017 om 17:01 uur

Het gaat wel lang duren, krijg van bezoekers ook meldingen dat er gewaarschuwd wordt dat de betreffende site gehackt zou kunnen zijn.

vwdj schreef op 01.05.2017 om 17:29 uur

Hou kom ik hier achter, en wat kan ik er aan doen???

fotosmous schreef op 02.05.2017 om 08:35 uur

Ik heb een klacht ingediend maar daar is tot dusver alleen het standaardantwoord op gekomen. Ik kan overigens als beheerder wel gewoon foto's in de albums plaatsen.

vwdj schreef op 02.05.2017 om 08:44 uur

Ja, ik kan ook foto's plaatsen, en een antwoord op een vraag bij MAGIX kan dagen duren. Toch bedankt voor de moeite om te reageren.

granddadmd schreef op 02.05.2017 om 10:56 uur

Hallo Allemaal, ik heb net MAGIX Online Wereld geopend, gezien ik met Win 10 werkt oké op Flash gegeven, en het werkt bij mij, misschien gisteren Dag van de Arbeid wat groot gevierd wordt in Duitsland, ergens een storing

groetjes Opa Mike

fotosmous schreef op 02.05.2017 om 11:50 uur

Ik heb ook W10 en de Flashplayer is uptodate. Het gaat niet over het werkgedeelte (M. Online Wereld), maar over de bezoekerskant, dus het url-adres. Kon u dat gewoon bereiken Opa Mike?

Het is geen privésite, ik beheer die voor een vereniging, ongeveer 25.000 foto's en video's, meer dan 300.000 bezoekers. Werk er dagelijks aan.

granddadmd schreef op 02.05.2017 om 12:00 uur

Hoi Fotomous,

wat is dan het url adres dan kan ik even voor u kijken

groetjes,

Opa Mike

fotosmous schreef op 02.05.2017 om 12:13 uur

Ik bedoelde eigenlijk uw eigen URL-adres, dus als bezoeker, maar dat van ons is http://smoushond.magix.net/

Vast bedankt.

Van de vaste bezoekers krijg ik nog steeds te horen dat ook zij de site niet kunnen bereiken en als ze lang genoeg wachten die mededeling krijgen dat er onderhoud gepleegd wordt.

RiViS schreef op 02.05.2017 om 12:16 uur

Bij mij werkt het weer, bij jullie ook?

groet,

Rijk

granddadmd schreef op 02.05.2017 om 12:25 uur

Hallo Fotomous,

net zoals Rijk omschrijft werkt hij nu prima met als welkom een mooie witte lieverd als welkom in de deur,

succes met Uw mooie foto site, ik kan momenteel geen url van mij zelf geven gezien al mijn foto's gewist zijn.

groetjes Opa Mike ( kleine verandering aangemaakt gezien, niet goed geformuleerd )

fotosmous schreef op 02.05.2017 om 12:49 uur

Ja, het werkt ook bij mij weer gelukkig.

ton-meuldijk schreef op 02.05.2017 om 12:51 uur

Vind dat het te lang heeft geduurd mijn klanten klagen😟😟😟

RiViS schreef op 02.05.2017 om 13:20 uur

Vind dat het te lang heeft geduurd mijn klanten klagen😟😟😟

Ja het heeft langer geduurd dan gebruikelijk, dat vindt denk ik iedereen te lang, inclusief Magix zelf vermoed ik zo. Hopelijk blijft het hier voorlopig bij. Zullen we dit dan nu maar sluiten?

groet,

Rijk

ton-meuldijk schreef op 02.05.2017 om 13:44 uur

Is prima

ton-meuldijk schreef op 02.05.2017 om 13:46 uur

Kan ik hier ook kwijt dat ik al 4 weken mijn mpeg niet kan activeren ondanks al mijn meldingen bij Magix nog niet opgelost. Jammer dat MAGIX zo'n slechte ondersteuning bied.

RiViS schreef op 02.05.2017 om 15:00 uur

Kan ik hier ook kwijt dat ik al 4 weken mijn mpeg niet kan activeren ondanks al mijn meldingen bij Magix nog niet opgelost. Jammer dat MAGIX zo'n slechte ondersteuning bied.

Ja dat kan,Ton, open er wel even een nieuw topic voor, of, als je het op dit forum al eerder had gemeld: schrijf er daar opnieuw over. Misschien dat een van de mede-gebruikers je op weg kan helpen. Over de ondersteuning van Magix gaan wij hier niet: hier reageren hoofdzakelijk mede-gebruikers van de Magix software.

groet,

Rijk