Systeem kleuren Web designer

Marc-Lambrechts schreef op 11.10.2023 om 00:11 uur

Standaard is de systeemkleur van Magix Web Designer donker grijs met een wit werkblad. ( dit noem ik gemakshalve de nachtstand )

Ik heb per ongeluk een bepaalde toetsen combinatie gemaakt waardoor de systeem kleuren spontaan zijn omgedraaid.
( dit noem ik gemakshalve de dagstand ) De webdesigner is nu helemaal licht en het werkblad is nu donker grijs. Werken met deze instellingenvind ik echt niet te doen...

Inmiddels heb ik al aardig wat gezocht en nagelezen op internet en ook op dit forum, en de help geraadpleegd. Echter kan ik niets vinden over dit onderwerp... Iemand een idee hoe ik de donkere systeemkleuren weer terug kan zetten ?
( een simpele reset heb ik ook nog niet gevonden... )

Het gaat hier om de MAGIX Web Designer Premium 19.0.0.64291 M DL x64 May  3 2022

Reacties

BeRo schreef op 12.10.2023 om 23:15 uur

Iemand een idee hoe ik de donkere systeemkleuren weer terug kan zetten ?

Ja
Druk de toetsen CTRL-ALT-Shift-S tegelijk in om de kleuren te wijzigen.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓