Reacties

mi-bo schreef op 08.01.2019 om 20:41 uur

@marinka

Beste Marinka,

zorg dat de Foto waar de intro overheen staat is geactiveerd, ga dan naar T van titel. en kan" Lorum Ipsum " veranderd worden.

Mvg

Michael

marinka schreef op 08.01.2019 om 21:17 uur

Beste Michael, dank voor uw antwoord. Ik gebruik het animatiefilmpje 'oldtimer roadtrip' als intro en daar kan ik 'Lorum....' niet op verwijderen.

mi-bo schreef op 08.01.2019 om 21:57 uur

@marinka

Beste Marinka,

Als de Foto is geactiveerd waar de intro onderstaat, en U klikt aan de bovenzijde waar de grote T staat komt vanzelf de tekst te staan en die kunt U veranderen.

zie printen  

Mvg

Michael

 

marinka schreef op 08.01.2019 om 22:35 uur

Beste Michael, dank voor uw geduld, maar ik ben er nog niet. Onder de grote T staat bij mij handmatig (wat ik niet weg krijg) misschien ligt het daaraan. Hoe geraak ik aan titelbewerking zoals op uw print?

mi-bo schreef op 08.01.2019 om 22:53 uur

@marinka

Beste Marinka.

Als U op foto of intro klikt(wordt het blauw) gaat de Tekst pagina al open.

En kunt U eigen tekst maken,

Nu een andere vraag heeft U via hulp online actualiseren gedaan.

En via hulp extra programma geinstalleerd(ong 8 gb) of heeft U de dvd versie

Als U dit nog niet heeft gedaan kan dat de oorzaak zijn.

Mvg

Michael

marinka schreef op 09.01.2019 om 12:39 uur

Beste Michael,

Ik had (heb) de dvd van de vroegere versie en gisteren heb ik de upgrade betaald en gedownload. Met de vroegere versie nooit problemen gehad. Ik denk nu dat het probleem bij het tekstvak ligt. Hoe krijg ik 'handmatig' weg?

mvg

marinka

mi-bo schreef op 09.01.2019 om 13:23 uur

@marinka

Beste Marinka.

Ik kan U niet vertellen wat verkeerd gaat bij U,

Vreemd dat U maar 1 lijn heeft van de intro, terwijl ik U 3 lijnen laat zien optie

Handmatig heb ik niet.

hier misschien een duidelijker uitleg.

Mvg

Michael

Bol schreef op 09.01.2019 om 14:07 uur

Hallo Marinka,

Ik heb begrepen, dat u de nieuwste Photostory (2019) heeft gedownload (geüpgraded). Zoals ik het nu kan beoordelen is Photostory 2019 nog niet goed en volledig geïnstalleerd. Wat mij ook opvalt is, dat er twee Photostory Deluxe versies zijn opgestart. U kunt maar een versie tegelijk opstarten.

Om te beginnen:

  1. start alleen Photostory 2019 op
  2. ga naar: Hulp / online actualiseren
  3. ga naar: Hulp / over Magix Photostory; het versies moet zijn: 18.1.2.42
  4. ga nu naar hulp / gratis download
  5. als de bovenstaande nog niet zijn geïnstalleerd, installeert deze dan.
  6. start Photostory opnieuw op.
  7. klik op "T" van de mediapool; uw moet nu de onderstaande afbeelding te zien krijgen

Als dit allemaal correct is probeer het dan nog eens.

Let op!! U kunt maar een Photostory programma tegelijk opstarten

Succes,

Rob

marinka schreef op 09.01.2019 om 17:40 uur

Beste Michael,beste Rob,

Inderdaad een deel was niet geinstalleerd: is ondertussen gebeurd alsook een update die ik net binnenkreeg.

Mijn versie staat ook op 18.1.2.42.'Lorem ipsum' verschijnt niet in het tekstvak om te selecteren als ik op T duw; zie hieronder wat ik dan krijg. Ik weet echt niet wat er nu nog mis gaat.

Zelfs bij intro's die ik vroeger nog gebruikt heb lukt het ook niet om de titel te veranderen.

mvg

marinka

 

mi-bo schreef op 09.01.2019 om 18:03 uur

@marinka

Beste Marinka.

Goed te lezen dat verschillende opties zijn geinstalleerd.

U begint bv.met een foto,deze activeer U,dan sleept U de intro hier naar toe en laat dit los op de eerst foto.

De foto wordt naar rechts geschoven en de intro wordt aan de linker kant neergezet,zorg er voor dat Foto nog steeds is geactiveerd als U nu de intro afspeel zal Ipsum tekst te zien zijn stop hier en klik op de T toets.en daar zal de intro tekst te zien zijn activeer dit zodat het blauw is en typ Uw Tekst net zoals in toegestuurde filmpje op het Forum.

Hoop dat het nu wel gaat lukken.

Mvg

Michael

 

Bol schreef op 09.01.2019 om 18:19 uur

Hallo Marinka,

De rede, waarom de tekst van uw intro niet gewijzigd kan worden is, omdat u hier een Windows Media Video bestand van heeft gemaakt. (2017_intro_28.wmv).

U moet het doen, zoals Mi-Bo u reeds meerdere keren heeft aangegeven.

Groet,

Rob

marinka schreef op 09.01.2019 om 18:33 uur

Beste,

Ik heb nu alles gedaan zoals jullie het aangeven. 'Lorem.....' verschijnt nog steeds niet in de tekstpagina.

Ik krijg er een punthoofd van.

 

mvg

marinka

 

marinka schreef op 09.01.2019 om 19:07 uur

Beste,

Oef, raar maar waar, als ik de T in de onderste gerreedschapsbalk gebruik, lukt het wel. De T in de bovenste gereedschapbalk doet het niet.

 

mvg

marinka

mi-bo schreef op 09.01.2019 om 20:05 uur

@marinka

Beste Marinka.

Een goed bericht dat de door U omschreven manier wel werkt., en deze oplossing op het Forum heeft gezet, de Forum lezers hebben hier iets aan.

Veel montage plezier met het voor U mooi nieuwe MAGIX PhotoStory Deluxe 2019 pakket.

Mvg

Michael

marinka schreef op 09.01.2019 om 20:16 uur

Beste,

Enig idee waarom ik dit niet afzonderlijk kan bewegen de muismodus staat voor afzonderlijke objecten.

mvg

marinka

 

mi-bo schreef op 09.01.2019 om 20:29 uur

@marinka

Beste Marinka.

De Intro zit vast aan het eerste object ,dit geld ook voor de Outro dat zit vast aan het laatste object.

Dit is MAGIX.

MVG

Michael

marinka schreef op 09.01.2019 om 20:31 uur

Beste,

OK dank u wel!

 

mvg

marinka

Bol schreef op 17.01.2019 om 18:42 uur

Hallo Marinka,

U vraagt: "Enig idee waarom ik dit niet afzonderlijk kan bewegen de muismodus staat voor afzonderlijke objecten."

U kunt een Intro of outro loskoppelen van je film of foto. Hoe, activeer de intro of outro en klik op de middelste werkbalk op de gebroken schakel.

Alles wordt ontkoppelt en u kunt nu alles afzonderlijk bewerken.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 17.01.2019 om 20:55 uur

@Bol

Beste Rob,

Fijn dat je deze mogelijkheid op het forum heeft gezet.

De optie gebroken schakel is geheel nieuw in MAGIX PhotoStory Deluxe 2019, in versie 2016 was het niet aanwezig.

Dit was mij geheel ontgaan, het mooie Foto bewerking pakket gaat er steeds professioneler en gelikte uitzien met steeds meer mogelijkheden dat mag toch wel geschreven worden.

een dankje waard aan de Programmeurs.

Mvg

Michael

marinka schreef op 17.01.2019 om 21:37 uur

Beste Michael, Rob,

Hartelijk dank voor de info. Al een eind op weg, het lukt steeds beter. Prima programma!

mvg

marinka

Bol schreef op 17.01.2019 om 22:00 uur

Marinka,

Heel veel succes met het samenstellen van je slideshows.

Groet,

Rob