Ik heb Magix web desiger premium 18.0061670 en krijg steeds als ik programma opstart de update melding in beeld, zoals de foto's bijlage laat zien. ik word er niet goed van, en als ik in het programma klik update zoeken, komt de foto van xara in beeld, moet ik dan nu weer een andere web software kopen gaan? mijn info laat zien dat ik 18.0061670 mar 22 2021 versie heb. deze heb ik gekocht dus € 49,50
Ik zag net op het Forum een oplossing voorbij komen van Marten-hagen, wat betreft " Vernieuwing update service"
"marten-hager schreef op 28.02.2022 om 09:42 uur
Ik heb geen updates meer nodig want ik heb een versie van 2020. Via internet heb ik een simpele oplossing gevonden, namelijk het bestand hernoemen met Service_rel_u_x64_vc12.exe.bak. Melding is nu weg. "
Misschien heeft U hier ook iets aan, neem contact op via PB met Marten-Hager, hij kan U precies vertellen hoe hij dit heeft gedaan.
Hierbij wil ik u waarschuwen, dat als u Service_rel_u_x64_vc12.exe uitschakelt, zoals Marte-Hager het heeft gedaan, u Magix Web Designer premium niet meer kunt updaten naar 18.5.0.63630. Als moderator adviseer ik u, om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voor te leggen.
Nou dat probeer ik nu iedere keer al duidelijk te maken, dat voorbeeld dat je nu laat zien MVDL, dat krijg ik iedere keer al in beeld als ik mijn magix web desiger opstart, als ik dan op installatie starten klik, gebeurd er gewoon helemaal niets, maar de melding blijft komen zodra ik het programma opnieuw opstart, en steeds weer het zelfde beeld. ik ben er inmiddels aan gewend om dit weg te klikken, dan kan ik weer gewoon verder met Magix WD18
Heeft U inmiddels ook de laatste Patch geïnstalleerd PNG 3 van de eerste oproep van 27.02.2022 om 14.02 uur(zo niet dit even doen)misschien is dat het probleem.
Hiervandaan kan ik het niet beoordelen, waarom u de vernieuwde versie van de updateservice niet wordt geïnstalleerd, als u op installatie starten klikt.
Wat u zou kunnen proberen is:
Optie -1-
Start Magix Web Designer premium eens op als administrator
Optie -2-
Schakel tijdelijk uw virusscanner uit en start Magix Web Designer premium op. (vergeet niet uw virusscanner weer in te schakelen).
Optie -3-
Deinstalleer en installeer Magix Web Designer premium opnieuw.
Voor zover ik het weet, zal Magix Web Designer premium na het verlopen van de updateservice datum gewoon blijven werken, net als bij alle andere Magix Programma's, alleen u kunt dan niet meer updaten c.q. upgraden naar de laatste versie en u hebt dan ook geentoegang meer tot de Online Content Catalogus
Wanneer uw probleem niet via de gegeven antwoorden kan worden opgelost, is en blijft mijn advies. Neem contact op met Magix Support. Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen met zijn of haar problemen. Echter dit forum staat geheel los van Magix Support. zie onze Communityregels
Ik heb de trialversie Magix Web Designer premium 18 geïnstalleerd en heb de vernieuwde versie van de updateservice zonder problemen kunnen updaten. Mijn advies deinstalleer en installeer het programma opnieuw.
Met vriendelijke groet,
Rob (moderator)
Aanvulling: 02-03-2022 om 14:01uur
Ik krijg ook onderstaande reclame uiting te zien. Klik linksonderin op Toon dit niet meer.