Update 20.0.1.65 chrash

Edward-Kat schreef op 16.09.2020 om 12:58 uur

Hallo sinds de update naar versie 20.0.1.65 krijg ik op mijn Dell Latitude E7240 bij het importeren van een panorama foto dat de software crashed. Dit gebeurt als ik het vinkje wil plaatsen bij "360-bewerking-activeren" Het programma zich sluit en opnieuw gaat opstarten. Vervolgens bij het herstarten plaats ik weer het vinkje bij "360-bewerking-activeren" en chrashed vervolgens weer met een nieuwe herstart van software tot gevolg. Vermoedelijk ligt dit aan de filminstellingen die tijdens de update zijn gewijzigd?

Reacties

Bol schreef op 25.09.2020 om 18:46 uur

Hallo Edward,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Als ik VDL versie 20.0.1.65 opstart en 360 graden selecteer, dan kan ik gewoon een 3D video maken.

Ik vermoed, dat uw Dell Latitude E7240 dit niet meer ondersteund. Dit zou u natuurlijk bij Dell kunnen navragen.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-