update 2021

vandervalk schreef op 17.09.2020 om 12:39 uur

na alle problemen met de update video de lux plus 2021, krijg ik nu bij het opstarten de installationmanager te zien, ik klik op ja en dan komt het schermpje bestanden selecteren op mijn beeld. terwijl ik de extra bestanden allemaal hebt geïnstalleerd? ik klik op annuleren , en dan kan ik verder. is het mogelijk hiervan af te geraken?

bij voorbaat mijn hartelijke dank

Reacties

mi-bo schreef op 17.09.2020 om 12:52 uur

@vandervalk

Beste van der valk.

Dit is geheel nieuw (gezien elke keer als U online bent MAGIX op de achtergrond kijkt of alles klopt in het programma )ik vind het niet storend, klik het weg en geen problemen verder.

Vermoedelijk zal er met een update Patch dit weer worden hersteld.

Misschien een optie internet uitschakelen (zelf geen ervaring mee).

Bij MFS en MVDL geen probleem bij MVP 12 wel?????

SC6

Michael (Fm)

Bol schreef op 17.09.2020 om 15:11 uur

Hallo van der Valk,

Uw probleem kan ik helaas niet reproduceren als ik de navolgende Magix Programma's opstart:

• Magix Photoshop 2021
  • Magix Video Deluxe 2021
  • Magix Pro X12.

Wat gebeurd er als u op "Nee" klikt?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 17.09.2020 om 16:56 uur

Hallo van der Valk,

Zojuist heb ik dit bestand gevonden "MxDownloadManager.exe". Dit bestand start de installationmanager op. Deze hebben bij al mijn Magix Programma's hetzelfde bestandversie nl. 1.3.50.45. Het kan zijn dat bij u dit een andere versie is. U kunt dit zelf nagaan door met de muisknop op rechtermuis en dan op de eigenschappen klikken.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 17.09.2020, 16:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

vandervalk schreef op 17.09.2020 om 18:38 uur

ik heb de zelfde versie, als ik het zo zie. maar ik wil eigelijk niet dat het steeds in beeld komt bij het openen van het programma?

Bol schreef op 17.09.2020 om 19:26 uur

Hallo Van der Valk,

Waarom bij u steeds dit scherm te zien krijgt, daar heb niet echt een verklaring voor.

Omdat dit het forum voor en door gebruikers is en geheel los staat van Magix Support, adviseer ik u om eens contact op te nemen met Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 17.09.2020, 19:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.09.2020 om 19:58 uur

@vandervalk

Beste Van der Valk,

ik ben tot ontdekking gekomen dat dit

De boosdoener is, U zal dit ook kunnen vinden via configuratiescherm, programma en onderdelen.

Ik kan U niet vertellen wat er gebeurd als U dit verwijderd,

Sc6

Michael ( FM )