Beste allen,
Hoe vergaat het jullie met de upgrade van Pro X 17 Ultimate naar Pro X 18 Ultimate? HIER word ik onderhand moedeloos na enkele dagen. Het upgrade/installatievenster blijft leeg, zowel op laptop als wel desktop. En ondanks als Administrator en alle Windows/modembeveiligingen uitgeschakeld. Alhoewel ik tickets heb bij Support en Sales, ik kom niet verder als de chatbot en inherent aangedragen mogelijke oplossingen, welke niet werken. Overigens, alle andere installatievensters van mijn andere Magix producten werken probleemloos.
Ook heb ik achteraf gevraagd om –tegen bijbetaling- een veiligheidskopie op DVD: in de kennisbank wordt niet vermeld of dit beschikbaar is voor uw specifieke upgrade-aankoop, noch wat de exacte kosten zijn.
Hallo en welkom bij MAGIX, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen.
Onze vorige reactie bevat reeds alle relevante informatie over deze kwestie. Daarom willen wij u er vriendelijk op wijzen dat ons standpunt ongewijzigd blijft ten opzichte van het bericht dat wij u eerder hebben gestuurd.
Mocht u nog vragen hebben of mochten er nieuwe problemen ontstaan, laat het ons dan weten; wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Uw MAGIX-team
Iemand enig idee hoe uit deze loop te geraken..?
Alvast dank.