Upgrade MAGIX Video deluxe 2021 Premium lukt niet

Dawnley schreef op 17.10.2020 om 20:59 uur

Beste mensen, ik hoop dat iemand me kan helpen.

Via een e-mail van Magix werd ik op de hoogte gebracht, dat de updateservice voor mijn Video deluxe premium 2021 binnenkort zou aflopen. Voor een speciale prijs kon ik de updateservice verlengen. Na de aanbieding bestudeerd te hebben en best enthousiast was over de nieuwe functies, heb ik de upgrade gisteren (16-10-20) via de Magix-website aangeschaft.

Maar wanneer ik de upgrade wil installeren, haakt het af met de melding, dat er reeds een nieuwere versie van Magix Video Deluxe Premium is geïnstalleerd. Ik begrijp er niks meer van en kom geen stap verder.

Weet iemand raad?

Mijn huidige programma. Versie 200165

De melding tijdens het installeren van de upgrade

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2020 om 21:19 uur

@Dawnley

Beste Dawley.

Een beetje verwarrend maar U heeft vermoedelijk enkele weken al de nieuwe versie van MAGIX vdl 2021 Prem geïnstalleerd.versie 20.0.1.65

Door de updateservice te betalen bent U weer voor 365 dagen up to date

Gewoon anuleren aan klikken en U kunt verder gaan met Uw mooie hobby video monteren.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met aangeven nieuwste versie 20.0.1.65

Dawnley schreef op 17.10.2020 om 22:17 uur

Beste Michael, hartelijk dank voor uw reactie. Ik neem dan aan dat ik die nieuwe functies in de komende 365 dagen via de updates mag ontvangen.

Weet u misschien ook wat ik met het registratienummer van de upgrade moet doen? Moet ik die activeren in het programma?

met vriendelijke groet, Dawnley

mi-bo schreef op 17.10.2020 om 22:32 uur

@Dawnley

Beste Dawnley

Ja, dit is correct,als er een download update beschikbaar is kunt het dan installeren.

Heeft U dan nog een andere serienummer gekregen.

Kijk hiervoor :

Ga naar help onderin staat over Magix hier is Uw serienummer te vinden,dit zal het zelfde zijn als die in de upgrade mail staat als het goed is.

sc6

Michael

Dawnley schreef op 17.10.2020 om 22:53 uur

Beste Michael, dankjewel

Bij de upgrade kreeg ik inderdaad een serienummer (ik noemde het registratienummer). Dit serienummer staat vermeld bij al mijn gekochte producten op mijn account bij Magix. Het is mij alleen niet duidelijk of ik mijn huidige serienummer nu moet vervangen met het serienummer van de upgrade??

groetjes, Dawnley

mi-bo schreef op 17.10.2020 om 22:57 uur

@Dawnley

Beste Dawnley.

Neen, dit hoeft U niet te doen alles gewoon laten zoals het nu staat.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael

Dawnley schreef op 17.10.2020 om 23:20 uur

Dankjewel Michael, dat gaat lukken😃

Bol schreef op 17.10.2020 om 23:48 uur

Hallo Dawlney,

Uw topic heb met belangstelling gevolgd, ik lees, dat u op 16-10-2020 uw updateservice VDL 2021 premium hebt verlengt voor 365 dagen. Volgens mij zit daar ook de volgende programma's bij:

• NewBlue Filters 5 ultimate
  • proDaD Mercalli V5 Suite
  • Cinema LUTs Mystic

Hoe u deze kunt installeren, leest u hier: https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatie-activering-van-mercalli-5-en-newblue-filter-5-plugins--1527/

Volgens mij staat in uw aankoopbevestigingsmail een G3-xxxx serienummer voor NewBlue Filters 5 ultimate en waarschijnlijk ook een serienummer voor proDaD Mercalli V5 Suite.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Dawnley schreef op 19.10.2020 om 16:22 uur

Ja dat klopt Rob. Die programma's heb ik na ontvangst van de bevestigingsmail ook meteen gedownload en geïnstalleerd. En het werkt allemaal prima😃.

mvg, Dawnley

Bol schreef op 19.10.2020 om 16:38 uur

Succes 👍👍👍. Groet, Rob