Upgrade naar Premium 2021 werkt niet

klaverhout schreef op 23.09.2020 om 16:04 uur

Ik heb Premium op aandringen van het programma zelf geupgrade naar de 2021-versie en heir heb ik enorme spijt van.
Alles moet ge preload worden, ik heb geen beeld, alles gaat suuuuuuperrrr traag. Kortom, kan iemand mij aangeven hoe het weer 'normaal' gaat werken zoals mijn oude 2020-versie.

Gegevens:
Windows-computer met:
- Windows 10 Home, 64-Bit
- Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz
- 8127 MB) Werkgeheugen

Eric

Reacties

Bol schreef op 23.09.2020 om 16:37 uur

Hallo Eric,

Misschien is dit voor u de oplossing zie: https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-20-0-1-65--1252294/

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

klaverhout schreef op 26.09.2020 om 16:09 uur

Hallo Rob,

Ik was er nog even niet aan toegekomen om je te bedanken voor de tip.
Want het vinkje uitzetten is inderdaad de oplossing.

Zou je mij ook kunnen aangeven waarom, bij het opstarten, dat scherm opkomt met de verschillende onderdelen die je kan installeren (sjablonen etc) terwijl ik dat al lang gedaan heb.

Dank,Eric

Bol schreef op 26.09.2020 om 16:22 uur

Hallo Eric,

Fijn om te lezen, dat u problemen zijn verholpen.

Volgens mij bedoelt u dit scherm.

Als dat zo is, daar heb ik geen verklaring voor. Zelf kan ik uw probleem niet reproduceren.

Mijn advies, legt dit probleem voor aan Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2020, 17:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

klaverhout schreef op 26.09.2020 om 17:46 uur

Ga ik doen.

Fijn weekend.
Eric

Bol schreef op 26.09.2020 om 17:51 uur

Hallo Eric,

Laat het forum weten, wat voor antwoord Magix Support hierop geeft.

U ook een fijn weekend,

Rob

PC -1-

PC -2-