Upgrade Pro X17 Ultimate - problemen met de extra's

OudjeO schreef op 31.05.2026 om 15:33 uur

Zojuist de Upgrade PRO X17 Ultimate geïnstalleerd met de 15 extra's.

Alles staat in Magix met de codes die ik in de mail gekregen heb doormiddel van de aankoop van PRO X17 ultimate.

Onder Effecten zie ik 7 programma's staan met een pijl - deze 7 al 2 x gedownload d.m.v. de pijl in het vak ernaast.

Dit al 2 keer gedaan maar de pijl blijft er staan en ook het downloadvak ernaast om het opnieuw te downloaden

Er wordt na elke download gezegd dat er 1 nieuwe plug in gevonden is en dat die na herstart zichtbaar is, maar de pijltjes blijven staan en wordt er nog steeds gevraagd om te downloaden. (hier staan ook mijn persoonlijke serienrs. voor installatie, gekregen via een nieuwe mail van Magix )

Heeft er iemand een idee wat er niet goed gaat?

Alvast dank voor de hulp

mvrgr. Martin

Reacties

Bol schreef op 03.06.2026 om 16:22 uur

@OudjeO

Hallo Martin,

.....Er wordt na elke download gezegd dat er een nieuwe plug in gevonden is en dat die na herstart zichtbaar is, maar de pijltjes blijven staan en wordt er nog steeds gevraagd om te downloaden.....

Dit is geheel correct. Uw PRO X17 Ultimate 15 extra programma's zijn wel degelijk geïnstalleerd en te gebruiken. Wanneer er problemen optreden, dan kunt u deze ten alle tijden opnieuw installeren.

Installatie programma

Hier vindt u het geïnstalleerde programma.

Hebt u nog vragen laten het mij gerust weten.

Met vriendelijke groeten,

Rob (moderator)

PS. door privéomstandigheden ben ik de laatste tijd minder actief op het forum.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

OudjeO schreef op 03.06.2026 om 21:04 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je info. Op dit moment ben ik even druk ik ga er zo snel mogelijk naar kijken.

Als het niet lukt, kom ik graag nog even bij je terug.

Nogmaals dank en een fijne avond.

Gr. Martin

OudjeO schreef op 06.06.2026 om 16:40 uur

Hallo Rob,

Ik ben nog even aan het puzzelen geweest met de extra's, ik zie de extra's nu staan en sommige werken en sommige niet. Daar krijg ik dan de melding goedkeuring instellen in de firewall. (zie foto)

Ik ben naar de firewall geweest, maar zie daar zoveel staan dat ik niet goed weet waar ik deze goedkeuring moet ingeven

.

Doe rustig aan, geen haast, alvast bedankt voor je hulp.

Gr. Martin

Bol schreef op 07.06.2026 om 11:02 uur

@OudjeO

Hallo Martin,

Klik op ontgrendelen en vul nu uw verkregen activeringscode in (zie uw mailtje) en klik op Activeren.

Groet,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 07.06.2026, 13:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

OudjeO schreef op 07.06.2026 om 14:10 uur

Hallo Rob,

Nogmaals dank voor je hulp, ook dit laatste stukje is gelukt met jouw informatie.

Gr. Martin