Reacties

mi-bo schreef op 22.04.2020 om 14:36 uur

@maichel

Beste Maichel.

20.04 2020 heb ik U al een uitleg gegeven.

Maar gezien de versie 15 al op 2 Pc's staat wordt het als U het gekocht heeft via een update service (niet een nieuwe P3 nummer) bij installeren overschreven. .

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).

Bol schreef op 22.04.2020 om 14:52 uur

Beste Maichel,

Inderdaad, u hebt uw vraag voor de tweede keer gesteld. U hebt hier ook twee antwoorden op gekregen. zie mijn antwoord op: https://www.magix.info/nl/forum/meerdere-versies-gelijktijdig-gebruiken--1243590/#ca1535666

Maar als ik uw vraag nog eens goed doorleest, wilt u zowel met Photo&graphicDesigner 15 als met Photo&graphicDesigner 17 blijven werken. Dat kan, u zou dan bv. Photo&graphic Designer 15 op PC1 geïnstalleerd kunnen laten staan, maar u moet deze dan nooit updaten naar Photo&graphicDesigner 17 en op PC2 kunt dan Photo&graphic Designer 15 upgraden naar Photo&graphicDesigner 17.

Succes,

Rob

maichel schreef op 22.04.2020 om 17:00 uur

Dank je BOL

Maar bedoeling is om beide versies op beide PC te gebruiken

mi-bo schreef op 22.04.2020 om 17:07 uur

@maichel​​​​​​

Beste Maichel.

Had U € 59.99 betaald ipv € 39.99 was dit wel mogelijk geweest.

Met een update is het namelijk niet mogelijk,mits U via MAGIX 2 extra licenties erbij koopt

Sc6

Michael (Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m verandering prijs aangegeven prijzen waren van MWD PREM

Bol schreef op 22.04.2020 om 18:08 uur

Hallo Maichel,

Even los van de geldende aankoopprijzen. Als u twee extra licenties erbij koopt, dan is hiermee uw probleem niet mee opgelost, daar het P3-serienummer hetzelfde blijft. Volgens mij, hebt twee extra licentie alleen zin als Photo & Graphic Designer op vier computers wilt installeren. Als u een upgrade ad. € 39,99 hebt aangeschaf, dan is het echt onmogelijk om Photo & Graphic Designer 15 en Photo & Graphic Designer 17 op één computer te installeren en te gebruiken. Volgens mij, moet u echt twee verschillende P3-serienummer hebben om dit te kunnen realiseren.

Succes,

Rob