Versie PHP upgraden

Franzelke schreef op 25.01.2023 om 16:21 uur

De hostingprovider (Hostnet) van mijn kennis meldt dat hij zijn php versie naar 7.2 of hoger gaat brengen en dat haar website, deze is gemaakt met webdesigner 9 meen ik, niet meer geschikt zou zijn. Moet zij nu een nieuwe versie van webdesigner aanschaffen die mogelijk wél geschikt is voor php 7.2? M.a.w. is een website gemaakt met een nieuwere versie van webdesigner dan ook gelijk geschikt om wel met php 7.2 of hoger te kunnen werken? Dus nieuwe versie aanschaffen, oude bestanden inlezen, opslaan en uploaden? Of is er iets anders aan de hand waardoor dit mogelijk mis zou kunnen gaan?

Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2023 om 17:48 uur

@Franzelke

Webdesigner 9 zal geupload zijn via Filezilla.

In MWD 19 Prem is dat niet meer nodig, zie

https://www.magix.com/nl/website-bouwen/

Wat in MWD 9 is gemaakt kan niet verder ontwikkeld worden in MWD 19 Prem.

Uw probleem zal U moeten zoeken bij Uw Webhosting. (Hostnet)

Gr

Michael

Bol schreef op 25.01.2023 om 18:15 uur

@Franzelke

Hallo Franz,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Weet u zeker dat uw kennis zijn website gemaakt hebt in met webdesigner 9? U kunt beter uw vraagstellen aan uw hostingprovider (Hostnet) of zie: PHP: Hypertext Preprocessor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Franzelke schreef op 25.01.2023 om 18:24 uur

Ik zal de door haar ontvangen mail eens kritisch nalezen en daarna eventueel bij haar thuis het e.e.a. controleren. Ik heb geen login van hostnet dus ik kan weinig of niets doen.

Bol schreef op 25.01.2023 om 20:15 uur

@Franzelke

Hallo Franz,

Alles nogeens goed doorgelezen. Als u er niet echt uitkomt, neem dan contact op met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Succes,

Rob (forum moderator)