Video Deluxe 2018 Geluid werkt NIET na installeren-Slechts 1 x gewerk

Reacties

Bol schreef op 06.03.2018 om 18:58 uur

Hallo Rudy,

Wat voor is het versienummer van jouw geïnstalleerde VDL 2018. Dit kan je opvragen door te gaan naar Hulp/ over Magix Video Deluxe

Groet,

Rob.

PS. schakel je virusscanner eens tijdelijk uit en probeer het nog eens.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 06.03.2018 om 19:07 uur

Hallo Bol , het wordt de

Asus GeForce Strix GTX 1050 Ti O4G.

De C-schijf is een 500 Gb SSD en voor opslag 2x een HD WD 1TB

rudy-mylle schreef op 06.03.2018 om 19:10 uur

Hoi Rob ,

hieronder de versie , ik ga eens proberen de virusscanner uit te schakelen , nog nooit gedaan tzal wel lukken zeker ...

Bol schreef op 06.03.2018 om 19:15 uur

Hallo Bise,

Dan is het zinvol om het Maiconcept te activeren, die volgens mij gratis meegeleverd wordt met VDL 2018. De export naar MPEG-4 zal dan ca. 4x sneller verlopen.

Groet,

Rob

aanvulling 06-03-2018 om 20:00uur

Zet ook een vinkje bij: "Videoeffecten op de CPU berekenen.

Laatst gewijzigd door Bol op 06.03.2018, 20:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.03.2018 om 19:17 uur

Hallo Rudy,

Zou je het serienummer willen verwijderen. Hier kan misbruik van gemaakt worden.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

rudy-mylle schreef op 06.03.2018 om 19:31 uur

na dubbelklik gaat dit niet open , mischien gesafed door mijn computerleverancier ?

het gaat wel open maar ik kan er niet in werken ,dingen uitschakelen of zo

Bol schreef op 06.03.2018 om 19:57 uur

Hallo Rudy,

Bedankt voor het verwijderen van het serienummer.

Jij hebt VDL versie 17.0.1.128 maar dit is volgens mij niet de laatste versie. Ik heb VDL versie 17.0.2.166. Heb je VDL na het opnieuw installeren ook online geactualiseerd? Zo niet ga naar: Hulp / online actualiseren.

Zelf heb ik deze virusscanner niet, maar klik eens op het tabblad "Instellingen". misschien kan je hier tijdelijk je virusscanner uitzetten.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

rudy-mylle schreef op 06.03.2018 om 20:10 uur

heb vlug eens gekeken , vrij vlug een antwoord ...geen actuelizeringen beschikbaar...

morgen ga ik eens het andere nog proberen (scanner tijdelijk uitschakelen) tzit erop voor vandaag , alvast bedankt voor de moeite die je aan mijn probleem besteed.

goedenavond nog

Rudy

Bol schreef op 06.03.2018 om 23:03 uur

Hallo Rudy,

Kan het zijn dat je updategarantie is verlopen? Kijk eens bij mijn producten. Ik zie, dat de updategarantie van mijn VDL 2018 is verlopen, deze ga ik morgen weer verlengen..

Groet,

Rob

PS hoe is het met het audiofunctie? Is dit reeds opgelost?

PC -1-

PC -2-

rudy-mylle schreef op 08.03.2018 om 13:58 uur

Bericht van Magix ontvangen videokaart niet krachtig genoeg

draait wel op mijn laptop

einde van deze probleembespreking

grtj

Rudy

Bol schreef op 08.03.2018 om 15:22 uur

Hallo Rudy,

Dit had ik niet verwacht. Maar dit is ook van de mogelijkheden.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 08.03.2018 om 15:31 uur

Rudy,

dit geen leuk bericht om te lezen, via een systeem check van MAGIX komt alles naar buiten.

Fijn om te lezen dat het wel op Uw laptop werkt.

Succes met Uw mooie hobby met MAGIX vdl 2018

Groeten

Michael