video en audio

Guillaume-Defosse schreef op 24.05.2023 om 14:38 uur

zoveel te meer ik kook zoveel te meer ik niets kan gebruiken ik betaalde voor het zelfde programma drie keren ik bestelde verschillende software in totaal 6 toch dat blijkbaar ene computer en geen mens dit kan recht zetten als ze niet eens kunnen zien dat het al drie keren betaald is is het oplichting ik betaalde drie keren voor het zelfde programma tot op heden kan ik het niet gebruiken en betaalde ik al voor de vierde keer met naast mij en deurwaarder om oplichting vast te stellen voor de rechtbank van koophandel iets niet leveren waar je voor betaalde is oplichting en ik ben niet de enige blijkbaar is dit de normaalste zaak voor jullie zodat gratis programs van welke ook altijd beter zijn wat jullie ooit konden aanbieden het stink zuiver naar oplichting verder neem ik geen contact meer om het onderzoek niet te schade wand het gaat duidelijk om misleiding van reclame met op geldgewin door oplichting

Reacties

Bol schreef op 24.05.2023 om 15:24 uur

@Guillaume-Defosse

Best Guillaume,

Dat u gefrustreerd bent, dat is mij wel goed duidelijk geworden na het lezen van uw topic. Alleen als forum moderator kan ik hier niets mee. Dit forum is voor en door Magix gebruiker, wat geheel los staat van Magix Support Duitsland. Daarom is mijn advies om uw grieven te mailen naar: infoservice@magix.net Schrijf in uw mailtje heel duidelijke om welke Magix programma's het gaat.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)