web designer 6 exporteren naa HTM

ecotech schreef op 04.03.2012 om 20:16 uur

Wie kan me helpen?

Telkens ik de website die ik op mijn PC heb voorbereid tracht op het internet te plaatsen, geeft Magix volgende foutmelding: "interne fout" . Ook als ik gewoon een previeuw wil van mijn werk, zodat ik een beetje kan zien hoe m'n website er int echt uitziet, krijg ik deze zelfde foutmelding. Doe ik iets fout, of heeft webdesigner 6 effectief een interne fout?!

Reacties

BeRo schreef op 04.03.2012 om 20:32 uur

[...] Doe ik iets fout, [...]

Waarschijnlijk niet.

[...] heeft webdesigner 6 effectief een interne fout?! [...]

Dit is waarschijnlijk niet het geval.

Je zegt niet welk besturingssysteem je gebruikt. Als je gebruik maakt van Win7 of Vista, je moet het programma te starten als beheerder.

Dan zal het probleem worden opgelost.

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moedertaal is het Duits.
De tekst werd vertaald door een computer.

Laatst gewijzigd door BeRo op 04.03.2012, 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

ecotech schreef op 05.03.2012 om 08:51 uur

Wat bedoel je als je zegt dat je het programma moet starten als "beheerder" ?

Het besturingssysteem op m'n computer is windows vista

Kan je me zeggen welke instellingen ik moet veranderen om te kunnen werken als beheerder?!

BeRo schreef op 05.03.2012 om 11:33 uur

[...] Wat bedoel je als je zegt dat je het programma moet starten als "beheerder" ? [...]

Het belang van een beheerder in Vista is "administrator".

Om een programma als administrator uit te voeren, moet je niet zoveel moeite doen. Eerst en vooral lokaliseer je je programma. Daarna rechtsklik je op de snelkoppeling (of .exe-bestand als je in de map van het programma zelf zit) waarmee je het programma kan openen. In het menu dat verschijnt, kies je voor de optie “Als administrator uitvoeren”. Het programma zal nu starten met administrator-rechten.

Zodra het programma afgesloten is, vallen de administrator-rechten weg. Deze rechten zijn dus tijdelijk.

Wilt u, bijvoorbeeld, de "webdesigners" automatisch uitvoeren als administrator, dan kun je hier de volledige instructies.

Veel succes

Laatst gewijzigd door BeRo op 05.03.2012, 11:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

ecotech schreef op 05.03.2012 om 13:01 uur

Ik heb je instructies opgevolgd en het programma opgestart als administrator, toch blijft dezelfde fout behouden: MAGIX "interne fout" Heb je nog een ander idee van wat hier aan de hand kan zijn?! alvast bedankt voor je hulp

BeRo schreef op 05.03.2012 om 13:57 uur

[...] Heb je nog een ander idee van wat hier aan de hand kan zijn? [...]

Ja, het is mogelijk dat je virusscanner het probleem veroorzaakt.
Zet de virusscanner te testen uit.

Het is ook mogelijk dat een "driver update" de fout heeft veroorzaakt.

Probeer het programma deinstalieren, en dan opnieuw te installeren.

Als dat niet helpt, voel je vrij om direct contact op te nemen in verband met de "Magix support."

Ik hoop dat je snel een oplossing voor het probleem te vinden.

Laatst gewijzigd door BeRo op 05.03.2012, 13:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

PePe schreef op 05.03.2012 om 14:29 uur

Toen ik die foutmelding kreeg lag het aan het feit dat ik in de naam een van de subpaginas een _ teken had gezet. Wellicht u ook? 

ecotech schreef op 05.03.2012 om 19:03 uur

Ik heb het antivirusprogramma uitgeschakeld, en opnieuw geprobeerd, nog steeds: MAGIX: " interne fout".

Ik heb ook geen vreemde tekens staan in m'n pagina's of subpagina's.

Ik heb ondertussen het gedownloade programma verwijdert en het programma opnieuw geinstalleerd met de cd-rom die ik eveneens ontvangen had bij de bestelling.----> nog steeds dezelfde foutmelding :MAGIX: " interne fout".

Wat nu?!

BeRo schreef op 05.03.2012 om 22:16 uur

[...] nog steeds dezelfde foutmelding :MAGIX: " interne fout". Wat nu?! [...]

Probeer de procedure met een template-bestand.

Als het probleem zich blijft voordoen, moet u gebruik maken van de "Support" contact.

Als de test positief is, het oorspronkelijke bestand is defect.
Dan kun je

Laatst gewijzigd door BeRo op 05.03.2012, 22:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

ecotech schreef op 06.03.2012 om 21:00 uur

Ik heb het programma op een andere computer geïnstalleerd, (windows 7), nu kan ik klaarblijkelijk exporteren zonder foutmeldingen. Hopelijk nu meer succes... Ik laat wel weten als ik terug in de rats zit.

bedankt voor jullie hulp!