zoom in effect werkt niet bij export naar mp4

LVDS schreef op 05.05.2025 om 13:46 uur

hello, ik heb onlangs video deluxe 2025 geinstalleerd, versie 24.0.1.239(udp3) en werk op een windows 11 pc Acer AspireC27

ik wou een korte video (60seconden) maken met een foto die ik gedownload had van de website van de James Webb ruimte telescoop, de bedoeling was om vanuit de hele foto in te zoemen naar een kleine uitsnede in het centrum van de foto, ik gebruik daarvoor het effect camera/zoombeweging zoom in naar uitsnede, het werkt perfect in de preview maar als ik dan exporteer naar MP4 file en die MP4 file dan afspeel dan zie ik 60 seconden de hele foto maar geen zoom effect.

ik heb al vanalles geprobeerd, ook met andere foto's, maar het resultaat is altijd een MP4 file met 60 seconden beeld van de hele foto en geen zoom effect

wat doe ik verkeerd ?

Reacties

Bol schreef op 05.05.2025 om 23:59 uur

@LVDS

Hallo LVDS,

Als moderator heb ik uw probleem kunnen reproduceren. Voor zover ik het nu kan beoordelen is dit een BUG. U zou dit kunnen voorleggen aan Magix Support. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net

Ik heb hiervoor wel een oplossing kunnen bedenken / vinden.

U moet Effecten >Weergave/animatie>Camera-/zoombeweging verlaten door bv. op het tabblad Import te klikken en dan uw filmproject te exporteren.

Zie filmpje

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.05.2025, 00:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

LVDS schreef op 06.05.2025 om 20:03 uur

dank je Rob, ik zal het later even uittesten, en ik zal zeker ook een mailtje naar Magix support sturen

LVDS schreef op 06.05.2025 om 21:49 uur

hallo Rob, heb het uitgetest en de workaround werkt, dankjewel voor de hulp

Bol schreef op 07.05.2025 om 10:31 uur

@LVDS

Hallo LVDS,

Het doet mij deugd om te lezen, dat mijn workaround ook bij u werkt en dat u dit probleem voorleg aan Magix Support. Laat het forum en mij weten wat Magix Support u als antwoord geeft. Succes met het samenstellen van u filmpjes.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-