Allt försvann

alberto-m wrote on 2/20/2023, 12:34 PM

1)      I någon butik i Örnsköldsvik, Kjel och Company köpte Save Easy som var min första Magix.  Detta hände 2015 10 10. 

2)     Den 10 juni 2017 kl 23.30

köpte MAGIX Movie Edit Pro Premium, , HitFilm Stylized Pack följde med

            NewBlue Video Essentials 3 föjde med,

             NewBlue Video Essentials 4 följde också med.

3)     MAGIX Music Maker Premium börjar prenummerera på Musik Maker. Det var den 3 juli 2017 kl 23.30

        MAGIX MP3 deluxe 19 köptes med.

4)     Den andra november kl 11.28 uppdaterade med proDAD Mercalli V5 Suite

Cinema LUTs Mystic

NewBlue Filters 5 Ultimate

5)     Den 31 december uppdaterade min Pro Video Premium

 

När jag uppdaterade detta erbjudande, försvann alla NewBlues och övriga plugging. Antar att i fall jag hade vald att uppgradera till Suite skulle i alla fall ha kommit nya NewBlues. När man installerade uppdatering, försvann den gamla versionen med alla plugins. Jag skrev till Magix support, men fått ingen svår som gav mig tillbaka mina pluggins, alltså betalade för en uppdatering som gav mig någonting sämre. Jag betalar gärna på Suite versionen, det är inte mycket dyrare. Men jag blev erbjudet annat.

Men det sämsta kom senare. Först försvann en del av det som jag hade beställd förut från Mina Sidor.

Men igår när jag ville öppna Video Pro Premium, bad programmet om registreringsnummer. När jag skrev registreringsnummer får för svår att det registreringsnummer jag skriver hör till en annan emailadress, vilket inte stämmer.

Samma sak händer mig nu även med Music Maker, precis samma. Den vill att jag skriver registreringsnummer och när jag skriver det. får där med för svår att registreringsnummer jag skriver är kopplad till en annan emailadress, vilket inte stämmer här med.

För fram "Error 24" kontakta support.

Och när jag går nu till mina sidor, finns inte längre någon köp där.

Inga av de fyra program jag köpt och deras uppdateringar, ingenting.

Igår fick en text, den provperiod är slut, vill du köpa programmet. Det är någonting som gått riktigt gålen, det har aldrig hänt mig någonting så. Fungerar på att gå tillbaka till Studio, börjar att ha huvudverk.

 

 

 

 

Comments

johnebaker wrote on 2/21/2023, 3:10 AM

@alberto-m

Hej

Du måste kontakta Magix på infoservice@magix.net och be dem slå samman dina två konton. Ge dem båda e-postadresserna som du har registrerat programvaran med och ange vilken du vill använda för dina produkter.

You need to contact Magix at infoservice@magix.net  and ask them to merge your 2 accounts.  Give them both email addresses your registered the software with and specify which one you wnat to use for your products.

John EB
Froum Moderator

VPX 15, Movie Studio 2024, 2023, and earlier versions 2015 and 2016, Music Maker Premium 2024.

PC - running Windows 11 23H2 Professional 64bit on Intel i7-8700K 3.2 GHz, 16GB RAM, RTX 2060 6GB 192-bit GDDR6, 1 x 1Tb Sabrent NVME SSD (OS and programs), 2 x 4TB HDD (Data) internal HDD + 1TB internal SSD (Work disc), + 6 ext backup HDDs.

Laptop - Lenovo Legion 5i Phantom - running Windows 11 23H2 on Intel Core i7-10750H, 16GB DDR4-SDRAM, 512GB SSD, 43.9 cm screen Full HD 1920 x 1080, Intel UHD 630 iGPU and NVIDIA GeForce RTX 2060 (6GB GDDR6)

Sony FDR-AX53e Video camera, DJI Osmo Action 3 and Sony HDR-AS30V Sports cams.