Verkeerd factuur en verzendadres voor een door mij gekochte DVD van Ma

Gijsberta wrote on 9/20/2026, 5:26 PM

Hallo,

dit is totaal geen technische vraag, dus versienummer of besturingssysteem doen niet ter zake. Ik heb zojuist Photostory 2026 gekocht mét een beveiligings-dvd. Die dvd moet dus naar mijn huisadres worden gestuurd.

Om voor mij onnaspeurbare redenen staat in de bevestigingsmail van Magix een totaal verkeerd (niet eens een bestaand huisnummer) adres. Dan ga ik die DVD dus nooit krijgen.

Ik heb een contactformulier in het engels ingevuld, maar kreeg per omgaande een standaardmail terug dat ik het besturingssysteem moet invullen. Dat is van geen enkel belang in dit geval.

Daarop heb ik een gewone mail gestuurd aan het opgegeven Magixadres, maar daarop kreeg ik dezelfde standaard mail (Unfortunately, our automated processing system was unable to find any relevant results for your request. Either there are no corresponding entries in our knowledge base, or the information you provided is insufficient to process your request....etc.)

Wat moet ik nou? Is er geen telefoonnummer waarmee ik dit even recht kan zetten?

Mijn opmerking is immers van dien aard dat er heus geen passende antwoorden zullen worden gevonden in het geautomatiseerde kennisbestand en het heeft niks te maken met welke technische zaak dan ook.

Ik hoop van harte dat u een adres van Magix weet waar ik wel terecht kan voor het simpelweg rechtzetten van een administratieve fout? Voor de door u te nemen moeite zeg ik bij voorbaat al hartelijk dank!

Ik zie nu dat ik in een engels forum zit? Ik zag toch duidelijk nederlandse vragen en antwoorden...

Comments

No comments yet - be the first to write a comment...