enkele seconden geen beeld

thea-cairo schreef op 23.09.2020 om 14:34 uur

Hallo,

Ik heb een Video Deluxe 2021 voor een 2e keer geinstalleerd en na het afspelen van het geïmporteerde filmpje krijg ik steeds enkele seconden beeldverlies. Weet iemand waar het aanligt? Is mijn licentie misschien gedeactiveerd? Heeft iemand het emailadres van Magix voor me. Ik hoor het graag.

Reacties

Bol schreef op 23.09.2020 om 18:27 uur

Hallo Thea,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U schrijft: "na het afspelen van het geïmporteerde filmpje krijg ik steeds enkele seconden beeldverlies."  Is dit altijd aan het begin of het einde? Als dat zo is zou u een vinkje kunnen zetten bij "Frametable bij import automatisch aanmaken"

Druk op "Y" en ga naar het tabblad "Video/Audio"

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

PS. om in contact te komen met Magix, gebruikt dan deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

thea-cairo schreef op 26.09.2020 om 01:09 uur

Ik ga ermee aan de slag.