extra website toevoegen

toonenbeeld schreef op 23.09.2021 om 12:41 uur

-op dit moment is er een hosting aanvraag onderweg ( een migratie van mijn domein naar MagiX), ondertussen heb ik een nieuwe domeinnaam erbij aangemaakt. Maar die is volgens mij niet in mijn overzicht via Webdesign Premium ( met de optie voor 5 accounts terecht gekomen) Hoe pas ik dat aan ?

Reacties

mi-bo schreef op 23.09.2021 om 15:52 uur

@toonenbeeld

Beste Toonbeeld.

Via MOA(MOW) is het mogelijk 5 verschillende email adressen te maken ......@uw Domeinnaam.(nl)

Dit staat geheel buiten MWD

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

toonenbeeld schreef op 24.09.2021 om 14:15 uur

Beste Michael,
hoeveel www.bedrijf.nl domeinen mogen er worden aangemaakt op binnen de Webdesign Premium registratie ?

mi-bo schreef op 24.09.2021 om 14:20 uur

@toonenbeeld

Beste Toonbeeld.

 

Het zijn geen domeinen maar accounts

Het is bv toon@bedrijf.nl

en

bv beeld@bedrijf.nl

Sc6.

M.vr.gr

Michael

toonenbeeld schreef op 24.09.2021 om 14:35 uur

Beste Michael, ik heb nog eens verder gezocht: ik bedoel hierboven Hosting L .
https://www.magix-online.com/nl/shop.2976.html?add_article=hosting_l&sid=Mjk2NQ%3D%3D

Webdesign premium heeft -zo lijk het- maar 1 domein onder zich met 5 email adressen, klopt dat? Het duizelt mij een beetje...
Liever alles onder 1 hoed bij Magix onder 1 klantnaam.

even alles op een rij: ik ga twee XXX.nl account verhuizen naar MAGIX online world.
Daar naast heb ik een nieuw XXX.nl domein aangemaakt via opdracht receipt IAUxxxxx , customer nr Dxxxxx
Kan ik ( of jullie) niet beter alles onder Hosting L zetten, de nieuwe domeinnaam blijkt een Website M pakket te zijn.
Ik weet niet in welke volgorde ik e;e;a; moet regelen.

met dank

Toon

toonenbeeld schreef op 24.09.2021 om 15:14 uur

want deze kwam ik ook tegen in mijn zoektocht.

Beste Michael, ik heb nog eens verder gezocht: ik bedoel hierboven Hosting L .
https://www.magix-online.com/nl/shop.2976.html?add_article=hosting_l&sid=Mjk2NQ%3D%3D

Webdesign premium heeft -zo lijk het- maar 1 domein onder zich met 5 email adressen, klopt dat? Het duizelt mij een beetje...
Liever alles onder 1 hoed bij Magix onder 1 klantnaam.

even alles op een rij: ik ga twee XXX.nl account verhuizen naar MAGIX online world.
Daar naast heb ik een nieuw XXX.nl domein aangemaakt via opdracht receipt IAU6987121, customer nr D995833.
Kan ik ( of jullie) niet beter alles onder Hosting L zetten, de nieuwe domeinnaam blijkt een Website M pakket te zijn.
Ik weet niet in welke volgorde ik e;e;a; moet regelen.

met dank

Toon

 

mi-bo schreef op 24.09.2021 om 15:19 uur

@toonenbeeld

Beste Toon,

Als Moderator Uw gegevens verwijderd, zet dit nooit in een Topic

Als U een nieuw Pakket van MWD Prem aankoopt, heeft U erbij gratis een M hosting.( het eerste jaar )

met wat er onder staat

dat klopt zie hierboven "Webdesign premium heeft -zo lijk het- maar 1 domein onder zich met 5 email adressen, klopt dat? "

Dan is het aan U hoeveel domeinnamen U wilt hebben, bv .nl ,.com , .ver enz ( hiervoor moet elk jaar apart voor worden betaald.) buiten de € 71,88 om.

Als U de L hosting neemt dan klopt het bedrag van de link € 71,88.

En dan heeft U 10 GB geheugen , voor het opbouwen van de websites,

Alles kan met een versie van MWD Prem 18 gedaan worden

Belangrijke link

https://www.magix-online.com/nl/hulp-support.1177.html ( belangrijke link )

Misschien is het nu een beetje duidelijker

Sc6

M.vr.gr

Michael

toonenbeeld schreef op 04.10.2021 om 11:24 uur

Beste Michael,

kan ik ergens terug vinden wanneer de twee websites naar jullie zijn overgezet? As het goed is hebben jullie alle papieren ( PDF) ontvangen op 22 september jl. Daarna heb ik niets meer vernomen.

groet

Toon

Bol schreef op 04.10.2021 om 11:47 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Even een reactie van mij als moderator. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

Wij als moderators c.q. forumleden hebben totaal geen inzichten in wat u met Magix Duitsland heb afgesproken. U kunt uw vraagstelling, beter rechtstreeks richten aan Magix Support of een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

toonenbeeld schreef op 04.10.2021 om 13:36 uur

Ik dacht dat ik bij Magix-support was. Loopt dat in elkaar over, van support naar forum?

Bol schreef op 04.10.2021 om 13:43 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Zie voor uitleg de community regels art. 2.4. https://www.magix.info/nl/communityregels/

Met vriendelijke groet, Rob

mi-bo schreef op 07.10.2021 om 15:54 uur

@toonenbeeld

Beste Toon,

Gezien Uw andere Topic is gesloten.

U schrijft dat U een andere Webhosting heeft/had.

Als U dan over gaat naar MAGIX/XARA is het niet mogelijk om een MAGIX hosting te verkrijgen, wel een XARA hosting, vermoedelijk zit daar de pijn punt.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 07.10.2021 om 16:07 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Als moderator, heb ik op uw verzoek uw laatste topic niet verwijderd, maar afgesloten. Ik zou zeggen wacht rustig het antwoord af van Magix Support en laat het forum weten wat Magix Support u als oplossing geeft.

Met vriendelijke groet, Rob

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 11:14 uur

websites verhuisd naar Magix en email ingesteld! met dank voor de support!

mi-bo schreef op 08.10.2021 om 11:39 uur

@toonenbeeld

Beste Toon.

Dit is een positief bericht,dat MAGIX Support Uw vraag heeft kunnen regelen zodat nu alles onder MAGIX Hosting staat en U gebruik kunt maken van de emailaccounts, er is wel een maar, met XARA Hosting kunt U een beveiligde pagina maken, met MAGIX Hosting is dit niet mogelijk.

Met MAGIX Hosting(beveiliging)wordt dan de gehele website verborgen

Wens U Goede zaken toe

Sc6

Blijfgezond

M.vr.gr

Michael.

 

Bol schreef op 08.10.2021 om 11:43 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugd om te vernemen, dat Magix Support u adequaat hebt geholpen met uw problemen.

Succes met het voortzetten van uw indrukwekkende Website.

Fijn weekend,

Rob

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 16:57 uur

Rob, ik ben nu de site aan het uploaden via Filezilla, maar het ziet er heel anders uit 😝 eerder🔼 stond die nog bij de vorige provider ....

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 16:59 uur

er wordt van alles geweigerd door de server😰

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 17:00 uur

zo iets komt voorbij  ECONNREFUSED 

Bol schreef op 08.10.2021 om 17:25 uur

Hallo Toon,

Ik gebruik Filezilla alleen maar om vanaf mijn HUMAX recorder te downloaden. Maar misschien heb je hier wat aan https://www.hostinger.com/tutorials/how-to-fix-econnrefused-connection-refused-by-server-in-filezilla

Succes, Rob

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 17:54 uur

ik heb ook geüpload met WD zelf, maar juist de VR beelden worden kennelijk geweigerd... ik zal eens kijken naar jouw tip.
Is het bekend of VR ondersteund wordt? ik doe het met een iphoto via facebook....

 

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 18:14 uur

ook tekst layout kloppen niet.
bij de vorige server was er een public_html map daar stond alles in en het werkte gewoon.

toonenbeeld schreef op 08.10.2021 om 18:18 uur

upload via WebDesign

geeft het zelfde resultaat... ik weet niet of het gaat werken.

 

Bol schreef op 08.10.2021 om 18:22 uur

@toonenbeeld

Hallo Toon,

Wat betreft de VR beelden, daar moet ik u het antwoord schuldig opblijven. Ik weet wel dat Magix Duisland, ik dacht vanaf 2020, Photostory Premium VR niet meer te koop aanbied en ondersteunt. Het zou best kunnen zijn, dat Magix deze ook in WD van 2020 niet meer ondersteunt. Dit kunt u het beste even navragen bij Magix Support.

Met vriendelijk groet, Rob

toonenbeeld schreef op 11.10.2021 om 14:44 uur

Hai Rob,
website werkt weer / nog gewoon, sorry. Het systeem is wat trager kennelijk in het herkennen ervan of zo. Inmiddels doei dat wel....
De preview van de site was steeds oke. Het was puur na het uploade. Het vreemde was dat het "mobiel" wel meteen werkte.
Mocht je zin en tijd hebben, de link is http://www.toondewit.nl/vr_in_japan2019.htm

Magix VR studio wordt nog wel ondersteund. lijkt het.

PS
via Magix je email naar Outlook (pop of Imap) lijkt niet te werken. Ik hoorde dat dat niet wordt ondersteund? Dus alleen webmail.....

groet
Toon