geen geluid na import 2mts film

Johan-Decruynaere schreef op 21.09.2020 om 09:28 uur

Ik gebruik Magix VDP 16.0.1.22 en windows10 op LENOVO YOGA 64bits

Na het overzetten op een andere schijf van het programma: HERSTELLEN keuze na starten installatiebestand.

Na het importeren van .2mts bestanden wordt het beeld weergegeven maar is er geen klank. Die bestanden kunnen wel afgespeeld worden met klank met VLC media player. Dezelfde bestanden worden in Magix geimporteerd zonder klank.

Bij MP4 bestanden is er wel geluid bij geimporteerde films.

Op welke manier kan het geluid in Magix komen van deze .2mts bestanden?

Reacties

Bol schreef op 21.09.2020 om 10:07 uur

Hallo Johan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Dit zou misschien voor u de oplossing kunnen zijn: https://www.magix.info/nl/forum/na-upgrade-w10-1803-geen-geluid-meer-bij-m2ts-50p--1205661/#ca1389360 (lees voor Pro X dan VDL 16.0.22)

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.09.2020 om 10:26 uur

@Johan-Decruynaere

Beste Johan.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als dit probleem is opgetreden na update van Windows,

Ga naar start.instellingen, audio

klik dan probleem oplossen,daarna heeft U het geluid weer terug.

Sc6

Michael (Forum Moderator )

mi-bo schreef op 21.09.2020 om 11:30 uur

@Johan-Decruynaere

Beste Johan.

Ik krujg dit net binnen,misschien de moeite waard om het te lezen.

Sc6

Michael

Bol schreef op 21.09.2020 om 12:52 uur

Hallo Johan,

Voor zover ik het kan beoordelen heeft artikel niets met uw audioprobleem.

Zie en oordeel zelf: https://tweakers.net/nieuws/172414/microsoft-en-lenovo-werken-aan-fix-voor-windows-10-crashes-op-thinkpad-laptops.html

Groet,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 21.09.2020, 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.09.2020 om 13:13 uur

@Johan-Decruynaere

Beste Johan.

Het verbaasd mij elke keer weer als ik een MAGIX gebruiker(U In dit geval ) een antwoord geef dat dan een reactie niet van de aanvrager (U) komt maar van Bol komt.?????

Met vriendelijke groet,

Bol schreef op 21.09.2020 om 14:07 uur

@Johan-Decruynaere

Beste Johan.

Het verbaasd mij elke keer weer als ik een MAGIX gebruiker(U In dit geval ) een antwoord geef dat dan een reactie niet van de aanvrager (U) komt maar van Bol komt.?????

Met vriendelijke groet,

@mi-bo,

Om te beginnen ben ik u, als moderator van dit forum , geen enkele verantwoording verschuldigd. Ik mag als een forumlid op alle topics antwoorden geven, dus zo ook op die u. Daarom geef ik geen verdere commentaar op uw bovenstaand schrijven.

Groet,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 21.09.2020, 15:03, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 21.09.2020 om 15:03 uur

ik constateer dat m,n berichtje is verwijderd. Dus dan nog maar een keer; voor iedereen op het forum, Iedereen die lid is van het forum kan en mag commentaar geven.

mi-bo schreef op 21.09.2020 om 15:21 uur

@Bise

Beste Bise.

Geen enkel probleem als U als MAGIX gebruiker/lezer een antwoord geeft wat bijdraagt tot een oplossing

Maar niet als negatieve toevoeging(reactie ).

M.vr.gr

Bise schreef op 21.09.2020 om 15:38 uur

Wie de schoen past trekke hem aan!

Johan-Decruynaere schreef op 26.09.2020 om 18:04 uur

Beste,

Het probleem is opgelost na het downloaden van een audio bestand door bij het exporteren de optie surround aan te zetten. Wel even moeten zoeken omdat ik niet de versie PRO X gebruik maar Video Deluxe Plus.

Windows update gaf geen resultaat voor oplossen audio problemen.

Dank voor de tip.

Bol schreef op 26.09.2020 om 18:13 uur

Hallo Johan,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost, door het Audio uitbreidingspakket te downloaden via de optie Surround.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-