Kan mijn website www.paulettesnijders.nl niet uploaden.

loek1 schreef op 21.11.2020 om 15:23 uur

Ik gebruik webdesigener 11. Bij de 1e maal uploaden kreeg ik de fout remote file not found. Na uitschakeling van het snelle upload vinkje en hernieuwde poging kreeg ik weer de fout transferred a partial file. Hernieuwde pogingen met steeds hetzelfde antwoord transferred a partial file. Daarna poging met websites die het vroeger wel deden nog steeds de fout transferred a partial file. Wat gaat hier fout en hoe kan ik dit herstellen? Ik gebruik windows

Reacties

mi-bo schreef op 21.11.2020 om 15:35 uur

@loek1

Beste Paulette.

Misschien dat er een probleem is bij Uw Webhosting,

Optie: probeer het later nog een keer.

Sc6

M.vr. gr

Michael /Forum Moderator.

 

BeRo schreef op 21.11.2020 om 16:16 uur

@mi-bo heeft gelijk over zijn voorgevoel.

Je host de site bij Magix

en Magix heeft een groot probleem met de FTP toegang tot zijn webserver voor ongeveer 1 week.
Honderden andere gebruikers klagen over hetzelfde probleem en er is nog geen verklaring van Magix!

Meer informatie (in het Duits) kan je hier vinden (klick)

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

vermeulen_gunter schreef op 22.11.2020 om 15:05 uur

@all,

Het rare is dat, toen ik gisteren wat wijzigingen aanbracht aan de website ik deze probleemloos kon publiceren.

Het was pas bij de derde poging toen ik wat foto's had toegevoegd dat plotseling publiceren niet meer ging.

Als ik het goed lees moeten we wachten op Magix of ergens anders hosten...

BeRo schreef op 22.11.2020 om 15:10 uur

@vermeulen_gunter

[...] Als ik het goed lees moeten we wachten op Magix of ergens anders hosten... [...]

Helaas, op dit moment, lijkt dat de enige manier te zijn 😠

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

loek1 schreef op 23.11.2020 om 13:28 uur

Website maken en hosten voor dummies was juist de sterkte van Magix. Ik concludeer nu dat het mogelijk ook de zwakte van dit programma is.

mi-bo schreef op 23.11.2020 om 13:37 uur

@loek1

Beste,

Zelf werk ik met een MAGIX/XARA account met MWD Prem 17 en alles werkt perfect .

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 25.11.2020 om 11:05 uur

@loek1

Beste Paulette

volgens deze link van Gunter Vermeulen, moet het probleem zijn opgelost

https://www.magix.info/nl/forum/uploaden-geeft-foutmelding--1258948/

Succes met de uitbreiding van Uw Website,

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

pderegt schreef op 25.11.2020 om 21:40 uur

@loek1

Beste,

Zelf werk ik met een MAGIX/XARA account met MWD Prem 17 en alles werkt perfect .

M.vr.gr

Michael

hoi,

ik werk ook met de MWD Prem 17 maar krijg ook de website niet geüpload, paar keer tot 80% daarna foutmelding...

 

mi-bo schreef op 26.11.2020 om 11:51 uur

@pderegt

Beste Pderegt.

Gezien ik 2 verschillende accounts heb,

ben ik tot ontdekking gekomen dat het een MAGIX hosting probleem is

Met de XARA account heb ik geen problemen,

Ik heb hierover bij MAGIX Support melding gemaakt.

Als er een duidelijk antwoord is zal ik op het Forum zetten.

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

pderegt schreef op 29.11.2020 om 14:27 uur

Hoi mi-bo,

het uploaden ging nu wel tot 100% en werkte het compleet af, echter zijn de veranderingen niet doorgevoerd op de site.

mvgr

mi-bo schreef op 29.11.2020 om 14:34 uur

@pderegt

Beste P de Regt.

Dank voor Uw feedback.

Gezien ik nog geen reactie heb ontvangen van MAGIX Support, heb ik hun reactie ook nog niet op het Forum kunnen zetten.

Maar gezien Uw reactie werkt het weer met MAGIX Hosting.

Vriendelijk dank om dit te melden op het Forum.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 30.11.2020 om 11:41 uur

@pderegt.

Hallo P. de Regt,

Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers en geheel losstaat van Magix Support, adviseer ik u om uw probleem ook zelf rechtstreeks bij Magix Support neer te leggen. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ U moet wel even doorklikken en dan op supportaanvraag sturen klikken

Als moderatoren, moeten wij op dit moment de vragen / problemen ook rechtstreeks voorleggen bij Magix Support Duitsland.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

mi-bo schreef op 30.11.2020 om 12:22 uur

@pderegt

Beste P. de Regt

Als ik het goed heb gelezen was Uw probleem toch opgelost, dan hoef U niet MAGIX Support aan te schrijven.

Zelf nog geen reactie van MAGIX Support ontvangen

zelf ook gekeken

Succes met het uitbreiden van Uw Website

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijzing aangebracht i.v.m naam verbetering

Bol schreef op 30.11.2020 om 12:35 uur

@pderegt,

P. de Regt,

...het uploaden ging nu wel tot 100% en werkte het compleet af, echter zijn de veranderingen niet doorgevoerd op de site.....

Mijn advies aan u is gebaseerd op het feit, dat alle veranderingen (nog) niet zijn doorgevoerd. Misschien is dit tussentijds wel gebeurd.

Ik verneem het wel van u.

Groet, Rob

mi-bo schreef op 30.11.2020 om 12:38 uur

@pderegt

Beste P.de Regt.

Deze mail van MAGIX Support ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Michael

pianoo schreef op 30.11.2020 om 14:56 uur

ik ben wanhopig 👿😡en heeeeel boos. Bij de helpdesk kunnen ze me niet verder helpen. Ik heb een oproep gedaan op facebook of er iemand met Magix webdesigner werkt. Misschien kan die me helpen. Ik kom steeds niet op internet. Ook al is mijn veuwpagina in orde. Nu ben ik helemaal weg op internet. PUBLICEREN geeft een ENORM probleem. Ik weet niet waar het zit. Iedere keer krijg ik een ander probleem voorgeschoteld. WAARDELOOS dit Magix programma.

 

Bol schreef op 01.12.2020 om 00:26 uur

@pianoo

Beste Angela,

Ik vind het spijtig om te moeten lezen, dat u wanhopig en boos bent. Het is jammer, dat u niet schrijft, waarom Magix Support u niet verder kan of wilt helpen. Op 4 november hebt u van Magix Support het advies gekregen om naar FileZilla te gaan. Maar zelf geeft u aan, dat u niet met dit programma kan omgaan. Helaas is mijn kennis ten aanzien van Magix Webdesigner 7 nihil. Er zullen zeker forumleden zijn, die u op weg willen helpen met het programma FileZila.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Gewijzigd: verbeteringen aangebracht

pianoo schreef op 01.12.2020 om 10:10 uur

Bedankt, Rob voor je snelle reactie. Mijn probleem zit in het publiceren. Mijn site is nu ook nog helemaal van internet af😬 Ik ben dus niet meer bereikbaar. Iedere keer krijg ik een andere foutmelding. Ik weet niet waar ik het nog zoeken moet.

Ik hoop dat iemand mij uit deze benarde situatie voor eens en altijd kan helpen. Het is trouwens niet de eerste keer dat dit probleem zich voor doet. Ligt het niet aan MAGIX.

Ik schuif mijn probleem terug naar jullie. Succes.

Groet,