Na update geen MP4, en bestelnummer wordt niet herkent

Luc-Wijdeveld schreef op 13.03.2020 om 22:33 uur

Ik heb Video Deluxe Premium, (Update 10 maart 2020)
voor de 2020 update kon ik na montage bewerking gewoon wegschrijven naar mp4.
Na de update ad 69,99 euro, loopt het programma vast en de mp4 optie was verdwenen.
Via 'Hulp' > 'Extra programma installeren' > MPEG-4-Codec installeren, wordt mijn bestelnummer (van 2020 update) niet herkent.

Het staat wel in blauw, maar kiest ik voor installeren, vraagt hij om mijn activeringscode, kopieer ik deze (verlenging code) vanuit de email krijg ik een foutmelding, ook het bestelnummer werkt er niet op alsmede mijn update-service met het serienummer, op alles een foutmelding.

Support ondersteunt mijn vraag keuze vraag niet dus daarom ben ik hier.
Tot grotere ramp kan hij alleen in mt2s wegschrijven en het programma loopt halverwege vast. Knettervast. Alleen met systeemhulp kan ik het programma deactiveren om het af te sluiten.
Voor de update was ik redelijk tevreden, geen problemen.

Mijn PC: AMD Phenom II (quad) 8 Gb Ram, W7 op SSD, GeForce GTS 450 GPU (1 Gb Ram intern).
Het beloofde niet schokkerig beeld met preview werkt ook niet, blijft schokkerig

Reacties

mi-bo schreef op 13.03.2020 om 23:26 uur

@Luc-Wijdeveld

Beste Luc,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het verhaal "Via 'Hulp' > 'Extra programma installeren' > MPEG-4-Codec installeren "

kunt U hier vinden

https://www.magix.info/nl/support/artikel/activering-van-de-mpeg-4-codec-mainconcept--14/

Schokkerige beelden kunt U hiermee goed zetten net onder Preview scherm staat een bliksemschicht klik dit open met rechtermuis en kijk of dit ook bij U zo staat

Niet vergeten na de Upgrade ook online actualiseren gedaan, en via hulp extra inhoud installeren

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

mi-bo schreef op 14.03.2020 om 07:17 uur

@Luc-Wijdeveld

Beste Luc.

Een toevoeging voor "mpeg4 mainconsept " moet wel apart € 4.99 (online)worden betaald en met toegestuurde serienummer kunt U het activeren

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Luc-Wijdeveld schreef op 14.03.2020 om 15:19 uur

Dus na update moet je weer opnieuw de MP4 codec kopen ..... vind dat raar!

mi-bo schreef op 14.03.2020 om 15:28 uur

@Luc-Wijdeveld

Beste Luc.

Als U er in het verleden €4.99 heeft betaald heeft U hiervan een mail ontvangen met dit nummer kunt U het programma weer activeren.

Sc6

Michael

Luc-Wijdeveld schreef op 14.03.2020 om 17:07 uur

Denk dat ik mij vergist heb met een ander programma wat ik ook heb, mijn verontschuldigingen. Heb het alsnog betaald.

mi-bo schreef op 14.03.2020 om 17:25 uur

@Luc-Wijdeveld

Beste Luc.

Verontschuldigen is niet nodig,

Fijn te lezen dat het nu allemaal werkt,

veel montage plezier met de vernieuwde versie.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Luc-Wijdeveld schreef op 15.03.2020 om 08:57 uur

De emails destijds kwamen op de laptop binnen, deze is een halfjaar geleden gecrashed dus heb de originele mails niet meer. Heb ze nu wel uitgeprint en gekopieerd en opgeslagen als pdf documenten, leren van je eigen foute zijn de beste leerfases 😇
Deze PC waar het programma nu op draait is al 11 jaar oud van de oorspronkelijk basis, wel met zijn tijd mee geupdated, maar processor en moederbord zijn nog origineel. Hoop dit jaar een snelle power PC te kunnen aanschaffen, zodat deze oude als 2e of reserve PC ga gebruiken, de dubbele licentie voor 2 PC's komen dan wel van pas.

mi-bo schreef op 15.03.2020 om 09:07 uur

@Luc-Wijdeveld

Beste Luc.

Dank voor Uw zeer uitgebreide informatie.

Mpeg4 codex kunt U dan op 2 Pc/laptop installeren

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael