Na upgraden Photostory 2022 blijft programma crashen.

Reacties

a-marchal schreef op 28.08.2021 om 13:43 uur

Beste Michael,
Betreft de "upgrade"discussie, wellicht past het woord "upgrade" wat Magix gebruikt in combinatie met hun aanbieding van eur 39,99 hier niet helemaal?
Bij mijn weten is een upgrade een aanpassing van een bestaand software programma en is die upgrade dan ook vaak aanmerkelijk goedkoper dan een volledige nieuwe versie.
Dát vind ik dus verwarrend.....
Bovendien heb ik gezien dat op mijn C schijf bestanden achterblijven van vorige versies verdeeld in mappen per jaartal in de map program files en óók in de map Program data....
Verder maakt het mij niet veel uit of het nu wél- of niet overschreven wordt, de nieuwe versie 2022 werkt goed nu, en ik heb nu natuurlijk meteen weer een nieuwe image van mijn C schijf gemaakt...dus voorlopig kan ik weer verder ook dankzij jullie hulp.
Nog dank daarvoor.
gr. Aart

 

mi-bo schreef op 28.08.2021 om 14:10 uur

@a-marchal

Beste Aart.

Uw uitgebreide Feedback gelezen.

Dit komt nog uit vervlogen jaren, er was een nieuwe versie,dat via dvd moest worden geïnstalleerd en was een update.

Fijn te lezen dat MFS 2022 nu wel goed werkt op Uw Pc.

Veel plezier met samen stellen van Uw (foto-video)reportages.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.08.2021 om 14:51 uur

@a-marchal

Hallo Aart,

Het doet mij deugd om te lezen, dat Photostory 2020 nu weer goed op uw computer is geïnstalleerd. Maar ik wil hier enige tekst en uitleg geven wat het verschil is tussen updaten en upgraden.

Als u dit artikel update v.s. upgrade hebt gelezen, dan ziet u wat het verschil is tussen deze twee.

Bij Magix is het zo, als uw updateservice datum nog niet is verlopen bv. van Photostory 2021, dan krijgt u 365 dagen lang alle updates (patches) gratis, die uitgebracht worden in deze periode.

Maar nu komt het, als Magix binnen die 365 dagen een gehele nieuwe versie uitbrengt, dan kunt u deze ook gratis upgrade naar, in uw geval Photostory 2022. Het enige wat u niet krijgt is, alles wat er gratis meegeleverd wordt. zie afbeelding

Mocht u hieromtrent nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

Met vriendelijk groet,

Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en toevoegingen