Reacties

mi-bo schreef op 27.06.2021 om 21:05 uur

@bindels

Beste Bundels.

Niet erg tevreden te lezen,

met welke versie van MAGIX Fotomanager heeft U een probleem.

Heeft U het al een keer geheel opnieuw geïnstalleerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

bindels schreef op 28.06.2021 om 08:05 uur

welke versie het is weet ik niet ik heb het vanaf 2020 besteld bij jullie per mail. mijn voorgaande had ik een nummer 954359. nu heb ik niks

mi-bo schreef op 28.06.2021 om 09:04 uur

@bindels

Beste Bindels,

Als U klachten heeft over een product, maak een ticket aan via

 https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

door scrollen naar beneden en optie 3 tot 5 dagen aanklikken.

dan klik hier Photomaneger aan dan dan dan op 5 tot 7 dagen kikken

hier staat voor U nog steeds niet de oplossing klik dan op op 3 tot 5 dagen kikken

hier kunt U het probleem opschrijven, U krijgt dan een automatische ticket nummer, waar door MAGIX Support op gereageerd wordt, is later antwoord niet naar Uw zin dan via ticketnummer reageren

Op dit Forum kunnen wij dit niet voor U oplossen.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht geen 3 tot 5 dagen , maar 5 tot 7 dagen

 

bindels schreef op 28.06.2021 om 10:05 uur

ik heb niks aan u antwoord ik vraag om een oplossing waarom het programma zich steeds ophangt

mi-bo schreef op 28.06.2021 om 10:29 uur

@bindels

Beste Bindels,

Ook gepensioneerd net zoals U, heb ik willen proberen U te helpen.

Daar wij als Forum gebruikers niet bij Uw gegevens kunnen, U een voorstel gedaan om dit via het maken van een Ticket bij MAGIX support te doen, zij kunnen namelijk via een systeemcheck kijken waar door dit komt op Uw Pc/laptop,

Misschien een optie,

MAGIX Photo Manager geheel van Uw Pc/Laptop verwijderen via :

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

en dan het programma weer opnieuw op de Pc/Laptop te zetten.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

Bol schreef op 28.06.2021 om 11:06 uur

@bindels

Hallo Bindels,

Als moderator begrijp ik uw frustratie, echter dit forum is voor en door Magix gebruiker en staat geheel los van Magix Support. Een vraagje, hebt is uw de optionele cumulatieve update voor Windows 10 21H1 (KB5003690) gedownload en geïnstalleerd? Zelf had ik ook enkele probleempjes met mijn PC, nadat ik de optionele cumulatieve update voor Windows 10 21H1 (KB5003690) had geïnstalleerd waren deze bij mij verholpen. Misschien is dit ook de oplossing voor u.

Succes, Rob

bindels schreef op 28.06.2021 om 11:08 uur

ik heb hem verwijderd ben het zat met Magix

Bol schreef op 28.06.2021 om 11:30 uur

@bindels

Hallo Bindels,

Problemen met PC's liggen niet altijd aan bv een Magix Programma. Dit ondervind ik regelmatig. U schrijft, ik heb altijd fijn vanaf een CD met Photo Manager gewerkt. Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid de downloadversies van Magix.

Hierbij wens ik u succes met het zoeken naar een voor uw passende oplossing.

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties