Reacties

mi-bo schreef op 07.04.2022 om 11:44 uur

@Ben-Naaijkens

Welkom Ben als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum

hier een klein filmpje waar de aangekochte Avatar in zit

vriendelijke groet

Michael ( FM)

mi-bo schreef op 07.04.2022 om 11:56 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

een aanvulling op gegeven antwoord, onder sjablonen, Themapakketten zal de aangekochte Ultimate pakket staan, en zal moeten worden uitgepakt

Vriendelijke groet

Michael

FriSe schreef op 08.04.2022 om 12:05 uur

Beste Ben,

Het is mij niet geheel duidelijk of je de Avatar(s) los hebt aangekocht of het totale Thema pakket. Ondanks dat losse avatars wel zijn geprijsd, zijn deze niet los te downloaden. Je bent dus verplicht om het gehele pakket "Ultimate Travel Package" van € 49,99 aan te schaffen. Deze discussie heb ik ruim een half jaar geleden ook al met Magix Duitsland gevoerd. Mijn voorstel was om dan de prijsindicatie bij de losse onderdelen weg te halen. Het antwoord dat ik kreeg was : We zullen het bekijken. Tot op de dag van vandaag is daar nog geen verandering in gekomen.

vr. gr. Frits

Ben-Naaijkens schreef op 09.04.2022 om 09:50 uur

@Ben-Naaijkens

Welkom Ben als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum

hier een klein filmpje waar de aangekochte Avatar in zit

vriendelijke groet

Michael ( FM)

allemaal duidelijk, maar de aangekochte avitars zitten bij mij op slot. Bij jou duidelijk niet meer. De vraag is± hoe krijg ik het slot er af =.

Ben-Naaijkens schreef op 09.04.2022 om 09:53 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

een aanvulling op gegeven antwoord, onder sjablonen, Themapakketten zal de aangekochte Ultimate pakket staan, en zal moeten worden uitgepakt

Vriendelijke groet

Michael

Nee, daar staan ze niet

 

Ben-Naaijkens schreef op 09.04.2022 om 09:55 uur

Beste Ben,

Het is mij niet geheel duidelijk of je de Avatar(s) los hebt aangekocht of het totale Thema pakket. Ondanks dat losse avatars wel zijn geprijsd, zijn deze niet los te downloaden. Je bent dus verplicht om het gehele pakket "Ultimate Travel Package" van € 49,99 aan te schaffen. Deze discussie heb ik ruim een half jaar geleden ook al met Magix Duitsland gevoerd. Mijn voorstel was om dan de prijsindicatie bij de losse onderdelen weg te halen. Het antwoord dat ik kreeg was : We zullen het bekijken. Tot op de dag van vandaag is daar nog geen verandering in gekomen.

vr. gr. Frits

Het hele pakket heb ik gekocht en wilde extra avitars bijkopen. Ook gedaan, betaald, maar werkt niet, slot blijft er op zitten.

 

mi-bo schreef op 09.04.2022 om 11:16 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

Kunt U mij schrijven welk extra Package van MTM U heeft gekocht ,

is dit

Ultimate Travel Package

of

Travel Package Europe

en via welke link heeft U extra AVATAR kunnen kopen

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

 

Bol schreef op 09.04.2022 om 12:53 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support

Wat @FriSe (Frits) beschrijft, kan ik alleen maar onderschrijven. Op 16-11-2021 heb ik een ticket aangemaakt en gevraagd waarom er bij de Avatar slotjes staan en deze niet weggehaald kan worden.

Dit was het antwoord van Magix Support.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Ben-Naaijkens schreef op 09.04.2022 om 13:41 uur
@Ben-Naaijkens

 

Hallo Ben,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support

Wat @FriSe (Frits) beschrijft, kan ik alleen maar onderschrijven. Op 16-11-2021 heb ik een ticket aangemaakt en gevraagd waarom er bij de Avatar slotjes staan en deze niet weggehaald kan worden.

Dit was het antwoord van Magix Support.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Ik heb het main pakket aangeschaft. Magix Photostore Deluxe en daarna extra betaald voor de extra avitars via Magix Travel Maps - Ultimate Travel Store. Naar mijn idee moet dat toch lukken dan ?.

Er is inmiddels een ticketnummer aangemaakt dus hoop ooit een antwoord te verkrijgen van Magix.

mi-bo schreef op 09.04.2022 om 14:01 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

Wat er verkeerd gaat bij U kan ik helaas niet vertellen

U heeft  via "Magix Travel Maps - Ultimate Travel Store". gekocht en geinstalleerd

Dan zou dit moeten werken, zonder slotje.

Maar U heeft inmiddels een Ticket aangemaakt, dan zien wij wel wat de reactie van MAGIX support is van U op het Forum

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

 

Bol schreef op 09.04.2022 om 15:12 uur

Hallo Ben,

U schrijft: "Ik heb het Main-pakket aangeschaft". Bedoelt u, dat u Ultimate Travel Package in zijn totaliteit hebt aangeschaft ad € 49,99 of alleen de Deco bestandjes?

Als u alleen Deco bestandjes hebt aangeschaft, dan klopt het dat deze Avatars niet zijn vrijgegeven (slotje eraf)

Ik zie ook, dat u ticket hebt aangemaakt. Magix Duitsland kan precies nakijken wat u hebt aangeschaft.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Ben-Naaijkens schreef op 10.04.2022 om 10:04 uur

Ik heb inderdaad het pakket van 49,99 € aangeschaft + het extra avitar bestand.

mi-bo schreef op 10.04.2022 om 22:08 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

U heeft via Store "Ultimate Travel Package" gekocht daar zitten heel veel Avatar bij , alles wat U misschien extra heeft gekocht zit in het pakket na aankoop moet het onder Thema pakketten staan door op pijl te klikken wordt het uitgepakt, en ziet U oa dit

Was dat bij U ook zo, en heeft U het uitgepakt, dan staat onder thema pakketten

Als U via verkenner Travel Maps opent wat ziet U dan 40 of

52 thema's als U op een land klikt

bv China gaat dit dan open en kunt U een route maken

of ziet U dit als dat zo eruit ziet is het pakket niet ( goed ) geinstalleerd.

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Ben-Naaijkens schreef op 12.04.2022 om 20:03 uur

Beste Michael,

Ik vind de extra avitars in Photo Store Deluxe )conform jouw advies', maar niet in Magix Travel Maps. Dus kan de animaties niet voorzien van de nieuwe avitars.

M.vr.gr.,

Ben

Bol schreef op 12.04.2022 om 23:17 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

Om uw topic overzichtelijk te houden heb ik als moderator de citering verwijderd. Als u een antwoord geeft, klik dan in het vak: Schrijf iets....

Alvast bedankt voor u medewerking.

Rob (FM)

PS. hebt u al een antwoord van Magix Support gekregen?

 

mi-bo schreef op 12.04.2022 om 23:43 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

wat in verkenner staat en reisroute zijn 2 aparte opties, als U een reisroute maakt zitten daar bruikbare Avatar in, en wat in Thema pakket zit wordt direct op de tijdlijn gezet in MFS, en de gemaakte reisroute moet eerst geëxporteerd worden voordat het op de tijdlijn kan worden gezet.

Vermoedelijk zit daar een denkfout bij U.

Kijk hier eens om te zien hoe het reisroute maken

http://mi-bo.magix.net/album/

Dan MTM (reisroute maken)

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Ben-Naaijkens schreef op 18.04.2022 om 10:02 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

Om uw topic overzichtelijk te houden heb ik als moderator de citering verwijderd. Als u een antwoord geeft, klik dan in het vak: Schrijf iets....

Alvast bedankt voor u medewerking.

Rob (FM)

PS. hebt u al een antwoord van Magix Support gekregen?

JA, ZIE ONDER...TE GEK VOOR WOORDEN. JE WERKT IN TRAVEL MAPS, KRIJGT DE MEDEDELING DAT JE MAAR EEN GELIMITEERDE HOEVEELHEID AVITARS KUNT GEBRUIKEN, DAN WORD JE BINNEN TRAVELMAPS, DOORVERBONDEN NAAR EEN SITE WAAR JE EXTRA AVITARS KUNT KOPEN, DIE KOOP JE DAN, MAAR KUNT ZE NIET BINNEN TRAVELMAPS GEBRUIKEN. HOE GEKKER - COMMERCIELER WIL JE HET HEBBEN ?

 

Dear Ben,

Thank you for your message.

Unfortunately, it is not possible to buy singular avatars from Photostory to use them in Travel Maps. The singular avatars (or rather: decorations) you can buy can only be used in Photostory.

If you want to have access to the avatars from your screenshot, you'll need to buy the Ultimate Travel package or the Travel Package Europe (depending on the avatars).

Since you bought these avatars thinking you could use them in Travel Maps, I'd like to offer you a refund for your purchase from the 6th of April. Just contact me, if you want such a refund.

--
Best regards,

MAGIX Software GmbH
Xxxxxxxxx
Supportmanager

mi-bo schreef op 18.04.2022 om 12:03 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben,

dank voor het publiceren reactie van MAGIX Support.

Dan toch weer een vraag, heeft U dit op Uw bureaublad staan

zo niet :

Als U MFS 2022 heeft opgestart en ga naar

staat dit er ook zo bij U

of staat het pakket van € 49,99 er niet meer tussen

Dan als Travelar Package wordt geopend heeft U dan 40 of 52 Thema's

 

"Als Travel Maps in verkenner wordt geopend, en er wordt een route aangevinkt, wat komt er bij U naar voren

en is dit ook als de Avatar verder wordt verschoven naar Travel Package Europe"

Graag zie ik een reactie van U

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

 

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Ben-Naaijkens schreef op 19.04.2022 om 17:00 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben, MICHAEL,

dank voor het publiceren reactie van MAGIX Support.

Dan toch weer een vraag, heeft U dit op Uw bureaublad staan, JA DIT STAAT OP MIJN BUREAUBLAD

zo niet :

Als U MFS 2022 heeft opgestart en ga naar

staat dit er ook zo bij UJA, DIT STAAT ER OOK BIJ MIJ

of staat het pakket van € 49,99 er niet meer tussen, JAWEL, STAAT ER OOK TUSSEN.

Dan als Travelar Package wordt geopend heeft U dan 40 of 52 Thema's, ALS IK T.P OPEN KRIJG IK EEN DEMO FILMPJE.

 

"Als Travel Maps in verkenner wordt geopend, en er wordt een route aangevinkt, wat komt er bij U naar voren

en is dit ook als de Avatar verder wordt verschoven , CORRECT. ZO HEB IK DE EXTRA AVITARS GEKOCHT.

naar Travel Package Europe" OOK CORRECT, MAAR HET PAKKET , GEKOCHTE, AVITARS MET DE WANDELAAR BLIJFT OP SLOT.

Graag zie ik een reactie van U

Vriendelijke groet

Michael ( FM ) - BEN

 

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

 

mi-bo schreef op 19.04.2022 om 17:51 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben..

Dank voor Uw Feedback.

Dit zou dan betekenen dat het product wel is aangekocht maar niet (goed) is geïnstalleerd, .

Stuur een mail naar infoservice@magix.net met aankoop bon of MXC nummer, en laat hun kijken wat er bij U aan de hand is, gezien de slotjes dicht blijven.

Bij aan koop van MFS 2022 zal standaard "Travel Package Europe "hebben gezeten vandaar dat dit wel werkt.

Wel de zelfde Ticket nummer gebruiken, met de mededeling dat U niet te vrezen bent met gegeven antwoord van woensdag jl.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

2x Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 19.04.2022 om 18:13 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

Als moderator heb ik uw topic met veel belangstelling gevolgd. Wat mij direct opvalt, is dat de manier van vraag en antwoorden geven zeer onoverzichtelijk is geworden. Ik heb geprobeerd om uw topic zo goed als het kan leesbaar te houden.

Nu uw probleem.

Waarom wordt het antwoord van Magix Support in twijfel getrokken. Als ik uw antwoorden leest, dan hebt u het Themapakket Travel Package Europa ad.€ 29,99 aangeschaft en is vrijgegeven voor gebruik (geen slotjes). U hebt het Themapakket Ulimate Travel Package ad. € 49,99 niet aangeschaft. Het is dan ook logisch, dat deze niet worden vrijgegeven en op slot blijven.

U hebt wel lossen Avatars uit het Themapakket Ulimate Travel Package aangeschaft. Echter deze zijn alleen als DECO's te gebruiken. Om deze ook in Travel Maps te kunnen gebruiken, dan moet u het Themapakket Ulimate Tavel Package ad. € 49,99 in zijn geheel aanschaffen. Dan pas worden deze ook vrij gegeven.

Magix Support hebt u het volgende geschreven:

Since you bought these avatars thinking you could use them in Travel Maps, I'd like to offer you a refund for your purchase from the 6th of April. Just contact me, if you want such a refund.

Vertaald luidt dit:

Omdat je deze avatars gekocht hebt met de gedachte ze te kunnen gebruiken in Travel Maps, wil ik je graag een terugbetaling aanbieden voor je aankoop vanaf 6 april. Neem gewoon contact met me op, als je zo'n terugbetaling wilt.

Lees nog eens de antwoorden van @FriSe (frits) [Klik hier] en mij [Klik hier] nog eens aandachtig door.

Volgens mij is probleem min of meer opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Ben-Naaijkens schreef op 20.04.2022 om 19:24 uur

Berste Rob,

Ik wil niet onbeleefd zijn, maar je verhaal - conclusie is niet correct.

Ik heb een pakket Magix Photostory Deluxe gekocht (49,99 €). Daar zit Magix Travel Maps in.

Al werkend in Travel Maps, leerde ik dat ik slechts een gelimiteerd aantal avitars kon gebruiken, de overige zaten op slot / waren voorzien van een slotje.

Dus klikte ik in Travel Maps, de gewenste, niet beschikbare avitars aan en kreeg daarna het Ultimate Traveler Package screen met de optie rechts onder om naar de Store te gaan van Magix Photostory Deluxe. Hier kun je dan extra zaken kopen, zoals in mijn geval de avitars.

Conclusie: Ik koop bij Magix Photostory Deluxe Store, maar kan de gekochte zaken niet gebruiken in de door Photostory Deluxe geleverde programma's en dat bevreemd me.

Aldus gedaan, maar werkt niet.

Hoop dat het nu duidelijk is.

M.vr.gr.,

Ben

Bol schreef op 20.04.2022 om 23:27 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

U bent in zijn geheel niet onbeleefd, maar nu wel zeer duidelijk.

U hebt het pakket Magix Photostory Deluxe aangekocht voor € 49,99 incl. Magix Travel Maps. 

Reeds vanaf 2019 wordt Magix Travel Maps standaard meegeleverd bij Photostory Deluxe met aantal werkende avatars. Zoals 3D-avatars / Symbolen / Kerstmis.

Echter, als u de avatars uit Ultimate Travel Package en Travel Package Europe wilt gaan gebruiken, dan moet u deze themapakketten eerst aankopen via de Magix Store voor respectievelijk € 49,99 en € 29,99. Na aankoop en betaling worden de slotjes ervan afgehaald en u kunt deze avatars dan gebruiken in Travel Maps.

Helaas, kan ik niet uit uw antwoord opmaken of u deze themapakketten ook daadwerkelijk hebt aangekocht? Gaarne u reactie hierop.

Als ik het schrijven van Magix Support aan u nog eens goed doorlees, hebt u een paar enkelvoudige avatars (decoraties) via Magix Shop aangekocht.

Ik heb het onderstaand antwoord van Magix Support vertaald naar het Nederlands.

Beste Ben,

Dank je voor je bericht.

Helaas is het niet mogelijk om enkelvoudige avatars van Photostory te kopen om deze te gebruiken in Travel Maps. De enkelvoudige avatars (of beter gezegd: decoraties) die je kunt kopen, kunnen alleen in Photostory gebruikt worden.

Als je toegang wilt hebben tot de avatars uit je schermafbeelding, zul je het Ultimate Travel pakket of het Travel Package Europe moeten kopen (afhankelijk van de avatars).

Omdat je deze avatars gekocht hebt met de gedachte dat je ze in Travel Maps zou kunnen gebruiken, wil ik je graag een terugbetaling aanbieden voor je aankoop vanaf 6 april. Neem contact met me op, als je zo'n terugbetaling wilt.

Met vriendelijke groet,

Rob

Ben-Naaijkens schreef op 21.04.2022 om 09:45 uur

Rob,

Dank voor je snelle reactie.

Het pakket Ultimate Travel Package heb ik niet aangekocht, omdat ik Magix Photostory Deluxe (MPD) al heb.

Ik begrijp de situatie nu een stuk beter, maar blijf het bijzonder misleidend vinden om binnen MPD / Magix Travel Maps de optie te hebben om losse avitars te kopen voor U.T.P. die dan weer niet gebruikt kunnen worden in MPD.

Nevertheless, heel veel dank voor je uitleg en alle moeite die je gedaan hebt. Word gewaardeerd.

M.vr.gr.,

Ben Naaijkens