Reacties

mi-bo schreef op 21.04.2022 om 10:14 uur

@Ben-Naaijkens

Beste Ben.

Dit is een positieve reactie van U, dat de misverstanden uit de lucht zijn.

Nu nog een mailtje naar MAGIX Support sturen via de ticket nummer die U heeft ivm.met teruggave aankoop losse Avatars.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MFS2022.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 21.04.2022 om 18:12 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling met de uiting van waardering.

Persoonlijk kreeg ik al het sterke vermoeden, dat u van mening was, dat het themapakket Ultimate Travel Package standaard was inbegrepen bij Photostory Deluxe 2022. Daarom begrijp ik uw frustraties maar al te goed. Ik kan een heel eind met u meegaan, wat betreft de misleiding, maar als u mijn antwoord wat nauwkeuriger had gelezen, dan had u kunnen lezen, dat u het Ultimate Travel Package had moeten aanschaffen. Lees ook eens de tekst in onderstaande afbeelding.

Maar desondanks hoop ik, dat u toch mooie slideshows kan maken met daar in een route gemaakt via Magix Travel Maps.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator0

Ben-Naaijkens schreef op 22.04.2022 om 09:27 uur

Rob,

Tijdens de installatie van MFD 2022 wordt automatisch ook M Traval Maps (MTM) geinstalleerd. Dan is het toch ook aannemelijk dat je binnen MTM extra avitars voor MTM kunt kopen en niet direct UTP nodig hebt ?.

Daarnaast, je moet een keuze maken voor de aankoop van de hoofdpakketten en op dat moment is het moeilijk inschatten wat bij de ene kan en bij de andere niet.

Als ik gekozen had voor UTP (ook voor 49,99€ ) had ik het huidige probleem niet gehad, maar waarschijnlijk weer andere problemen.

Ik blijf het ongelooflijk klant onvriendelijk vinden van de leverancier van de software.

M.vr.gr.,

Ben Naaijkens

Bol schreef op 22.04.2022 om 13:15 uur

@Ben-Naaijkens

Hallo Ben,

Allereerst dit. Op dit forum proberen moderators en forumleden elkaar te helpen met zijn of haar problemen. Via dit forum kunnen wij ontstane problemen ten aanzien van de aankopen via Magix Store zoals Avatars e.d. niet voor forumleden oplossen.

U hebt van Magix Support een aanbieding gekregen om de door u aangekochte enkelvoudige avatars (of beter gezegd: decoraties) terug te betalen. U moet dit dan wel via uw supportticket aangeven, dat u hiervan gebruik wilt maken.

Maar het klopt helemaal wat u schrijft. Travel Maps wordt standaard mee geïnstalleerd en dan ook als een compleet werkend programma gebruiken met de standaard meegeleverde en vrijgegeven Avatars.

Op dit moment kan ik u als moderators alleen maar het advies geven om contact op te nemen met Magix Duitsland d.m.v. een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar dit fenomeen van uw lossen Avatars aan te kaarten, wat ik ook in het verleden hebt gedaan. zie nogmaals deze link: [klik hier].

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum Moderator)