Ik heb sinds kort de 2021 versie geïnstalleerd maar met online actualiseren dan plaatst hij nog een update 20.01.65 van 778 mb maar als die gedownload is wil hij het programma verwijderen en krijg ik melding trojan horse virus.
Deze opmerking heb ik nog niet eerder gezien, maar wat gebeurd er als u op verwijderen of annuleren klikt? Dit zou een nieuwe procedure van Magix kunnen zijn. Maar zeker weten doe ik dat niet.
ik heb één keer verwijderen gedaan en toen was het programma inderdaad weg. Bij annuleren doet hij niets. Dus ook geen update. Ik zal hem aan Magix zelf voorleggen. Had dat al gedaan maar niet via jouw link.
Dag Rob, tot op heden nog niets van Magix gehoord. Als ik opnieuw wil installeren zegt hij dat er al een vernieuwde versie op staat maar ben wel verschillende downloads en intro's etc kwijt. Ik ga zondag weer kijken wat ik nog kan doen.
Persoonlijk, zou ik het u niet kunnen vertellen, wat er gaande is binnen de gelederen van Magix Support Duitsland. Op dit moment zie ik veel van soortgelijke klachten op het forum. Misschien komt het, omdat per 27 maart 2020 Magix Support Nederland is opgeheven en deze is ondergebracht / overgenomen door de ander Supportafdelingen.
Zeker weet doe ik het niet, maar zelf ben ik nog nooit downloads, intro's etc.. kwijtgeraakt bij een herinstallatie. Maar u moet waarschijnlijk wel wat dingen opnieuw installeren, (Newblue / Hitfilm e.d.)
Succes a.s. Zondag. Laat het weten of het lukt of niet.
Dag Rob, ik heb de proefversie gedownload en met mijn serienummer geregistreerd. Daarna alles opnieuw geïnstalleerd. Nu meeste terug. Dus hopen dat het zo blijft...