Heb al in mijn opstart gekeken maar vind daar geen video deluxe. heb ook al half internet afgezocht en voorstellen die daar stonden uitgeprobeerd maar zonder resultaat.
Ik zit met het zelfde probleem, mijn Video Deluxe start zelfs drie keer op bij het opstarten van mijn pc. Ik heb de tip opgevolgd om MAGIX PC Check & Tuning 2020 te verwijderen, maar dit heeft niet mogen baten. Hoe zou ik dit anders kunnen aanpakken?
Dit is een Windows probleem programma blijft namelijk in het bureaublad geactiveerd.klik op bureaublad blad waar niets staat en probleem is voorlopig opgelost
Dit zal volgens schrijven via een update verholpen worden.
Hallo Lars, wanneer W10 automatishe updates maakt dan kan het nu sinds juni het zo zijn dat een programma automatisch opstart als je je PC opstart. Ga met de sneltoets combinatie WINDOWSTOETS + I dan krijg je het instellingen venster dan klik je op de knop App's en dan links onderaan staat Opstarten klik daarop en op het daarna opkomende scherm 'Opstarten' en kijk of Magix er bij staat en als dat zo is zet je de schuif die daar bij staat op uit, en wellicht is het probleem over. Bij dit scherm kan je ook verder kijken of er programma's bij staan die je niet wilt hebben dat ze opgestart worden bij het opstarten van je PC Medio juni komt er een nieuwe versie W10 hier op wachten je krijgt vanzelf een mededeling dat de nieuwe versie er is, zie plaatje Mvg Kees
Ik zit met het zelfde probleem, mijn Video Deluxe start zelfs drie keer op bij het opstarten van mijn pc. Ik heb de tip opgevolgd om MAGIX PC Check & Tuning 2020 te verwijderen, maar dit heeft niet mogen baten. Hoe zou ik dit anders kunnen aanpakken?