Waarom start Video Deluxe Pr. sinds kort automatisch op bij opstart PC

dadilon schreef op 06.05.2020 om 20:58 uur

Heb al in mijn opstart gekeken maar vind daar geen video deluxe. heb ook al half internet afgezocht en voorstellen die daar stonden uitgeprobeerd maar zonder resultaat.

ik werk met win 10 laatste update.

Reacties

Bol schreef op 06.05.2020 om 21:50 uur

Hallo Leon,

Hebt u toevalling MAGIX PC Check & Tuning 2020 op PC geinstalleerd staan? Als dat zo is, verwijderd dit dan eens en probeer het dan nog eens.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

LarsS schreef op 03.06.2020 om 10:54 uur

Ik zit met het zelfde probleem, mijn Video Deluxe start zelfs drie keer op bij het opstarten van mijn pc. Ik heb de tip opgevolgd om MAGIX PC Check & Tuning 2020 te verwijderen, maar dit heeft niet mogen baten. Hoe zou ik dit anders kunnen aanpakken?

mi-bo schreef op 03.06.2020 om 11:00 uur

@LarsS

Beste Lars.

Dit is een Windows probleem programma blijft namelijk in het bureaublad geactiveerd.klik op bureaublad blad waar niets staat en probleem is voorlopig opgelost

Dit zal volgens schrijven via een update verholpen worden.

Wat ook helpt afsluiten via Alt+F4

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Kees-Haremaker schreef op 03.06.2020 om 12:16 uur

Hallo Lars, wanneer W10 automatishe updates maakt dan kan het nu sinds juni het zo zijn dat een programma automatisch opstart als je je PC opstart.
Ga met de sneltoets combinatie WINDOWSTOETS + I dan krijg je het instellingen venster dan klik je op de knop App's en dan links onderaan staat Opstarten klik daarop en op het daarna opkomende scherm 'Opstarten' en kijk of Magix er bij staat en als dat zo is zet je de schuif die daar bij staat op uit, en wellicht is het probleem over.
Bij dit scherm kan je ook verder kijken of er programma's bij staan die je niet wilt hebben dat ze opgestart worden bij het opstarten van je PC
Medio juni komt er een nieuwe versie W10 hier op wachten je krijgt vanzelf een mededeling dat de nieuwe versie er is, zie plaatje

Mvg Kees

Bol schreef op 03.06.2020 om 15:20 uur

Ik zit met het zelfde probleem, mijn Video Deluxe start zelfs drie keer op bij het opstarten van mijn pc. Ik heb de tip opgevolgd om MAGIX PC Check & Tuning 2020 te verwijderen, maar dit heeft niet mogen baten. Hoe zou ik dit anders kunnen aanpakken?

Hallo Lars,

Uw probleem komt mij zeer bekend voor. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/magix-video-op-achtergrond-na-afsluiten--1245995/?page=2#ca1548484 . Wanneer uw updateservice nog niet is verlopen, wordt er geadviseerd om een VDL 2020 te de-installeren en daarna geheel opnieuw te installeren. Doe dit op de manier die wordt aanbevolen door Magix Support. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.06.2020, 15:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-